logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ceramika Paradyż z nową stroną internetową

  PR 14.01.2018, przeczytano 704 razy
ilustracjastrzałka

W odpowiedzi na preferencje zakupowe Klientów, jak i najnowsze trendy w poszukiwaniu inspiracji w urządzaniu wnętrz, Ceramika Paradyż uruchomiła nową wersję strony internetowej. Serwis wyróżnia intuicyjny system nawigacji, dzięki któremu Klienci łatwo mogą odnaleźć nie tylko poszukiwane płytki, ale także całe kolekcje wraz z dużą ilością materiałów inspiracyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ceramika-paradyz-z-nowa-strona-internetowa,35105,artykul.html

Zmiany w serwisie www.paradyz.com objęły zarówno aspekt wizualny, jak i technologiczny. Całość projektu poprzedzona została badaniami oraz wnikliwą analizą czynników decyzyjnych w procesie zakupowym klienta. Na tej podstawie podjęto decyzje o wyborze kluczowych funkcjonalności pozwalających łatwo i precyzyjnie odnaleźć poszukiwany produkt osobom, które dokładnie wiedzą czego potrzebują. Z drugiej strony nowy serwis stanowi bogate źródło inspiracji dla tych, którzy zakupy wolą poprzedzić poszukiwaniem pomysłów.

- Po miesiącach intensywnej pracy możemy pochwalić się nową odsłoną naszej strony internetowej www.paradyz.com. Serwis powstał przede wszystkim z myślą o użytkownikach, którzy poszukują pomysłu na wnętrze we własnym stylu. Intuicyjna nawigacja, zaawansowana wyszukiwarka, czy szerokie możliwości filtrowania inspiracji, kolekcji oraz produktów - to tylko niektóre z funkcji dostępne od teraz na naszej stronie – mówi Tomasz Piechna, kierownik sekcji komunikacji i content marketingu Ceramiki Paradyż. - Całkowicie zmieniliśmy także szatę graficzną i uprościliśmy jego strukturę, by poszukiwanie pomysłu na wymarzone wnętrze było jeszcze prostsze - dodaje.

Źródło: Ceramika Paradyż

www.paradyz.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764