logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cermastic z Public Dialog

  PR 24.08.2018, przeczytano 500 razy

Public Dialog rozpoczęła w sierpniu br. współpracę z marką CERAMSTIC, będącą częścią grupy Vinderen. Umowa obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji korporacyjnej. Agencja została wyłoniona w przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cermastic-z-public-dialog,37677,artykul.html

- Agencja Public Dialog będzie odpowiedzialna za nową koncepcję komunikacji marketingowej marki CERAMSTIC.  Planujemy szereg zmian począwszy od zmian wizerunkowych. Będzie o nas głośniej, m.in. dzięki takim nieszablonowym projektom jak kolekcja Kaczanowski Design. Współpraca pomiędzy naszymi firmami zdynamizuje rozwój marki CERAMSTIC w najbliższym czasie - powiedziała Renata Gutowska, Dyrektor Handlowa Vinderen Sp. z o.o.

Po stronie agencji za współpracę odpowiada zespół Anny Drzewieckiej (Senior Account Manager) i Zuzanny Szelińskiej (Account Executive). W ramach obsługi agencja zajmie się w szczególności: doradztwem w zakresie komunikacji, opracowaniem i realizacją strategii PR, prowadzeniem biura prasowego, koordynowaniem media relations.

Vinderen prowadzi działalność produkcyjno-handlową i od początku związana jest z branżą budowlaną i sektorem materiałów wykończeniowych. Vinderen posiada cztery oddziały w Polsce oraz dwa za granicą, w których zatrudnia ponad 120 pracowników. Firma wprowadziła na rynek marki płytek ceramicznych CERAMSTIC, granulatu i bezpiecznych, ekologicznych nawierzchni gumowych RUBTILER oraz betonu architektonicznego MORGAN & MÖLLER. Jest także ich wyłącznym właścicielem.

Produkty marki CERAMSTIC są corocznie nagradzane i wyróżniane w prestiżowych dla swej kategorii konkursach, m.in. Perły Ceramiki, Dobry Design, Dobry Wzór, Łazienka - Wybór Roku.

Strony nie ujawniają na jak długo podpisano umowę.

Źródło: Public Dialog

www.publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764