Public Dialog rozpoczęła w sierpniu br. współpracę z marką CERAMSTIC, będącą częścią grupy Vinderen. Umowa obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji korporacyjnej. Agencja została wyłoniona w przetargu.
- Agencja Public Dialog będzie odpowiedzialna za nową koncepcję komunikacji marketingowej marki CERAMSTIC. Planujemy szereg zmian począwszy od zmian wizerunkowych. Będzie o nas głośniej, m.in. dzięki takim nieszablonowym projektom jak kolekcja Kaczanowski Design. Współpraca pomiędzy naszymi firmami zdynamizuje rozwój marki CERAMSTIC w najbliższym czasie - powiedziała Renata Gutowska, Dyrektor Handlowa Vinderen Sp. z o.o.
Po stronie agencji za współpracę odpowiada zespół Anny Drzewieckiej (Senior Account Manager) i Zuzanny Szelińskiej (Account Executive). W ramach obsługi agencja zajmie się w szczególności: doradztwem w zakresie komunikacji, opracowaniem i realizacją strategii PR, prowadzeniem biura prasowego, koordynowaniem media relations.
Vinderen prowadzi działalność produkcyjno-handlową i od początku związana jest z branżą budowlaną i sektorem materiałów wykończeniowych. Vinderen posiada cztery oddziały w Polsce oraz dwa za granicą, w których zatrudnia ponad 120 pracowników. Firma wprowadziła na rynek marki płytek ceramicznych CERAMSTIC, granulatu i bezpiecznych, ekologicznych nawierzchni gumowych RUBTILER oraz betonu architektonicznego MORGAN & MÖLLER. Jest także ich wyłącznym właścicielem.
Produkty marki CERAMSTIC są corocznie nagradzane i wyróżniane w prestiżowych dla swej kategorii konkursach, m.in. Perły Ceramiki, Dobry Design, Dobry Wzór, Łazienka - Wybór Roku.
Strony nie ujawniają na jak długo podpisano umowę.
Źródło: Public Dialog