logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cerrad rozpoczyna współpracę z Akademią Sztuk Pięknych w Krakowie

  PR 11.05.2018, przeczytano 554 razy
ilustracjastrzałka

Cerrad, czołowy producent płytek gresowych i klinkierowych, stawia na współpracę z młodymi polskimi projektantami. W kwietniu ruszyła premierowa edycja programu CERRAD CREATIVE DESIGN, podczas której studenci Wydziału Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie poznają tajniki projektowania nowoczesnej ceramiki wykończeniowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cerrad-rozpoczyna-wspolprace-z-akademia-sztuk-pieknych-w-krakowie,36455,artykul.html

Najnowsze wspólne przedsięwzięcie firmy Cerrad i krakowskiej ASP ma charakter dwuetapowy. Na początek studenci wezmą udział w uczelnianym konkursie. Ich zadaniem będzie wykonanie projektu koncepcyjnego przestrzeni mieszkaniowej bądź użyteczności publicznej, w której wykorzystają dostępne rozwiązania marki Cerrad. Dziesięć najlepszych, zdaniem konkursowego jury, prac firma zabierze do Bolonii, gdzie we wrześniu zaprezentuje je uczestnikom targów CERSAIE 2018. Na wykonanie zadania studenci mają czas do 30 maja.

W ramach drugiego etapu akcji, marka Cerrad zorganizuje na Wydziale Architektury Wnętrz szereg warsztatów, podczas których wprowadzi młodych adeptów sztuki projektowania w tematykę tworzenia i produkcji płytek. Studenci opracują wówczas nowe wzory produktów ceramicznych na zaliczenie przedmiotu Projektowanie Architektury Wnętrz. Po zrealizowaniu obydwu etapów, Uczelnia przygotuje projekt ekskluzywnego katalogu-monografii prezentującego wszystkie przygotowane przez studentów wzory, a opracowania powstałe w trakcie warsztatów trafią na specjalną wystawę w siedzibie firmy.

Zacieśnienie relacji krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych z prężnie działającą i rozwijającą się marką Cerrad otwiera przed młodym środowiskiem projektowym nowe perspektywy. Jak podkreślają organizatorzy, przedsięwzięcie powinno okazać się cennym doświadczeniem dla studentów i pedagogów z Wydziału Architektury Wnętrz.

– Na linii naszej współpracy spotkają się realia technologiczne oraz idee koncepcji. Takie twórcze zderzenie powinno zaowocować powstaniem projektów innowacyjnych oraz – co nie mniej ważne dla młodych adeptów sztuki projektowej – możliwych do wdrożenia. Myślę, że wszyscy zyskają w ten sposób cenne doświadczenia – podkreśla Artur Sieczka, przedstawiciel marki Cerrad. – Jesteśmy bardzo zadowoleni i dumni z możliwości współpracy ze studentami i wykładowcami Wydziału Architektury Wnętrz ASP w Krakowie. Wierzymy, że w ten sposób przyczynimy się także do promocji naszej marki wśród przyszłych specjalistów, którzy za chwilę przeniosą swoje wirtualne projekty do prawdziwych wnętrz.

Źródło: CERRAD

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764