logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Certyfikat „Reklamuję etycznie” dla Providenta

  PR 16.03.2018, przeczytano 1229 razy

Provident Polska będzie posługiwać się znakiem „Reklamuję Etycznie” przyznawanym przez Radę Reklamy. Mogą go używać tylko te firmy, które poddały się samoregulacji i przestrzegają Kodeksu Etyki Reklamy. Ich reklamy spełniają najwyższe standardy etyczne i informacyjne, m.in. rzetelnie informują klienta o kosztach oferowanego produktu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/certyfikat-_reklamuje-etycznie_-dla-providenta,35819,artykul.html

– Na rynku finansowym, na którym tak ważne jest zaufanie, reklama powinna w sposób prosty i zrozumiały przekazywać, jak wygląda produkt i jakie są jego koszty – mówi Katarzyna Szerling, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu w Provident Polska. – Z tego powodu od lat kładziemy duży nacisk na to, by klient otrzymywał rzetelną informację już na pierwszym etapie kontaktu z nami. Wpisuje się to w nasze wielowymiarowe działania na rzecz odpowiedzialnego pożyczania i zwiększania bezpieczeństwa konsumentów – dodaje.

Provident Polska od 2015 r. jest sygnatariuszem Kodeksu Etyki Reklamy, który określa reguły przekazów reklamowych produktów i usług finansowych. Był inicjatorem grupy roboczej ds. reklamy produktów i usług finansowych przy Radzie Reklamy, do której zostały zaproszone także inne firmy i instytucje z branży finansowej.

Kodeks Etyki Reklamy kładzie nacisk na zapewnienie, by reklama nie wprowadzała w błąd i chroniła przed nieetycznym oraz nieuczciwym przekazem reklamowym. Promuje odpowiedzialne praktyki w dziedzinie reklamy i odpowiada na wyzwania stawiane przez dynamiczny rynek. Zakłada, że każdy materiał reklamowy przeznaczony do kanałów TV jest opiniowany przez Radę Reklamy pod kątem zgodności z Kodeksem Etyki Reklamy. Zgodnie z tymi wytycznymi, każda reklama telewizyjna Providenta, zanim obejrzą ją konsumenci, opiniowana jest prze Radę Reklamy.

Certyfikat „Reklamuję etycznie” to nie jedyne wyróżnienie, jakie otrzymał Provident w ostatnim czasie za swoją działalność reklamowa. Firma znalazła się w tym roku także w wąskim gronie laureatów odznaczenia „Złota mowa reklamowa” przyznawanym przez Biuro Reklamy TVP za wzorcową postawę w kształtowaniu kultury komunikacji.

Źródło: Provident Polska S.A.

www.provident.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764