logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Certyfikat TCO dla projektorów NEC serii U

  PR 09.02.2012, przeczytano 1111 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions jest jednym z pierwszych producentów, który uzyskał certyfikat TCO dla całej linii projektorów ultra short throw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/certyfikat-tco-dla-projektorow-nec-serii-u,14592,artykul.html

TCO Development, organizacja stojąca za programem certyfikacji znakiem TCO ma swoje korzenie w Swedish Confederation of Professional Employees i działa na rzecz dostarczania użytkownikom pewności, że sprzęt IT, z którego korzystają, wyróżnia się wysoką użytecznością, przy jednoczesnym ograniczeniu szkodliwego wpływu na środowisko naturalne. W oparciu o sukces programu TCO dla projektorów, TCO Development opracowało unikalne kryteria dla projektorów UST (Ultra Short Throw), w tym: jednolitość luminancji, szeroki gamut barwny oraz ograniczone zużycie energii elektrycznej.

Sören Enholm, prezes TCO Development komentuje: “Ważne jest, żeby użytkownicy projektorów UST otrzymali produkty przyjazne środowisku, bez kompromisu kosztem jakości obrazu. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z firmą NEC Display Solutions, która skupia się na realizacji obu tych celów.”

Projektory NEC z serii U potrafią wyświetlać obraz z niewielkiej odległości na tablicach interaktywnych, co jest przydatne w edukacji, jak i zastosowaniach korporacyjnych, np. w salkach konferencyjnych. Bardzo krótki dystans projekcji sprawia, że projektor jest bardziej wszechstronny, a ponadto eliminuje cienie i pozwala uniknąć oślepiania prelegenta przez strumień światła rzucany przez projektor, co może zdarzyć się podczas pracy z tablicą interaktywną. Dodatkowo projektory 3D-Ready z serii U dysponują technologiami DLP oraz DLP Link firmy Texas Instruments oraz portem HDMI.

“Certyfikat TCO jest z pewnością jednym z najbardziej prestiżowych, jeżeli chodzi o ocenę technologii w naszej branży przez stronę trzecią. Będąc jedną z pierwszych firm, która oferuje projektory ultra short throw z certyfikatem TCO pokazujemy, że jesteśmy liderem w rozwoju zaawansowanej technologii, a dbałość o jakość obrazu, niezawodność i funkcjonalność w przyszłości są obecne w każdej naszej serii produktowej.” – powiedział Ulf Greiner, Product Line Manager for Business Projectors w NEC Display Solutions Europe.

Źródło: NEC Display Solutions

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764