logo
WIADOMOŚCI

Certyfikaty Edrone E-commerce Wizard trafiły w ręce Promotraffic

Mateusz Zawiślak  PR 09.08.2017, przeczytano 189 razy

Najlepsi w e-Handlu mogą dołączyć do programu partnerskiego edrone i otrzymać certyfikaty potwierdzające wiarygodność ich działań. Podczas ostatniego wywiadu na żywo w edrone LIVE certyfikaty eCommerce Wizard otrzymali eksperci z Promotraffic. Partnerzy są mocno wyslelekcjowani i muszą spełnić określone warunki. Ich wspólnym mianownikiem są sprawdzone referencje oraz specjalizacja w branży eCommerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/certyfikaty-edrone-e-commerce-wizard-trafily-w-rece-promotraffic,33357,artykul.html

Program partnerski edrone eCommerce Wizard powstał z myślą o wyróżnieniu firm, które świadczą wysokiej jakości usługi w branży. Celem jest potwierdzenie ich kompetencji i dostarczenie managerom i właścicielom sklepów internetowych rzetelnych informacji na temat produktów i usług, z których mogą korzystać prowadząc swój biznes.

Podczas drugiego odcinka edrone LIVE dotyczącego dobrych praktyk SEO/SEM w branży eCommerce certyfikat otrzymał Robert Stolarczyk - CEO Promotraffic i Krystian Kucharski - Performance Director spółki. To duże wyróżnienie, ponieważ rynek tych usług jest bardzo konkurencyjny. W biznesie liczy się partnerstwo, dlatego edrone chętnie rekomenduje swoim klientom inne sprawdzone marki.

Źródło: edrone

www.edrone.me

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Automatyczne trymery KalaXY II w ofercie ADP Polska
W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku oraz opinie klientów firma Kala opracowała nową linię trymerów automatycznych KalaXY II, które swoją premierę miały na międzynarodowych targach FESPA 2018 w Berlinie. (rys. Automatyczny trymer KalaXY II Plus).
Minima Advertising People dla UX Plus
UX Plus projektuje doświadczenia klientów. Patrząc w portfolio, można odnieść wrażenie, że to wielki koncern lub ośrodek naukowy zajmujący się doradztwem. Nie tym razem. UX Plus to w rzeczywistości jedna osoba, Agnieszka Szóstek. Tak niezwykła osobowość potrzebowała marki, która pokaże światu na co ją stać. Takiej jak ona – odważnej i profesjonalnej.
Zoo Market rusza z kampanią DOOH
ZOO Market we współpracy z agencją reklamową MyLED realizuje  intensywną kampanię DOOH, informującą o nadchodzących wydarzeniach i odliczającą czas do atrakcji zaplanowanych na kolejny weekend.
On Board Think Kong poszerza portfolio klientów w obszarze healthcare. W ramach współpracy z firmą Pharmabest poprowadzi wielokanałową kampanię edukacyjną „Probiotyk – wybieram świadomie”. Konsultanci On Board Think Kong będą odpowiedzialni za prowadzenie komunikacji łączącej działania PR, content marketingowe oraz SEO.
Change Serviceplan autorem kampanii reklamowej Krakus
Agencja kreatywna Change Serviceplan, przygotowała nową kreację kampanii reklamowej dla marki Krakus, która promuje szeroką gamę produktów, szczególnie polecanych w sezonie grillowym. Kampanię rozpoczęły aktywności w mediach społecznościowych  oraz na portalach internetowych.
 
środa 20.06.2018, 144 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone