logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Certyfikaty Edrone E-commerce Wizard trafiły w ręce Promotraffic

  PR 09.08.2017, przeczytano 589 razy

Najlepsi w e-Handlu mogą dołączyć do programu partnerskiego edrone i otrzymać certyfikaty potwierdzające wiarygodność ich działań. Podczas ostatniego wywiadu na żywo w edrone LIVE certyfikaty eCommerce Wizard otrzymali eksperci z Promotraffic. Partnerzy są mocno wyslelekcjowani i muszą spełnić określone warunki. Ich wspólnym mianownikiem są sprawdzone referencje oraz specjalizacja w branży eCommerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/certyfikaty-edrone-e-commerce-wizard-trafily-w-rece-promotraffic,33357,artykul.html

Program partnerski edrone eCommerce Wizard powstał z myślą o wyróżnieniu firm, które świadczą wysokiej jakości usługi w branży. Celem jest potwierdzenie ich kompetencji i dostarczenie managerom i właścicielom sklepów internetowych rzetelnych informacji na temat produktów i usług, z których mogą korzystać prowadząc swój biznes.

Podczas drugiego odcinka edrone LIVE dotyczącego dobrych praktyk SEO/SEM w branży eCommerce certyfikat otrzymał Robert Stolarczyk - CEO Promotraffic i Krystian Kucharski - Performance Director spółki. To duże wyróżnienie, ponieważ rynek tych usług jest bardzo konkurencyjny. W biznesie liczy się partnerstwo, dlatego edrone chętnie rekomenduje swoim klientom inne sprawdzone marki.

Źródło: edrone

www.edrone.me

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764