logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Certyfikowany laminat podłogowy od Ikonos'a

  PR 20.01.2012, przeczytano 1211 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent rozszerzył swoją ofertę materiałów o certyfikowany laminat podłogowy Ikonos Lam-Pro 4-Floor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/certyfikowany-laminat-podlogowy-od-ikonos-a,14411,artykul.html

Opracowany i wytwarzany na opolskiej linii produkcyjnej laminat podłogowy Profiflex Lam-Pro 4-Floor MPT F120+ uzyskał certyfikat DIN 51130 klasy antypoślizgowości R9. Oznacza, to że laminat ten można stosować w takich miejscach jak banki, schody w szkołach, aptekach, szpitalach, klinikach, sklepach, hipermarketach, restauracjach, itp. Tak więc odbiorcy otrzymali szerokie spektrum zastosowań i możliwych miejsc do promowania produktów czy też umieszczania grafik informacyjnych.

Laminat 4-Floor to monomeryczna, kalandrowana, przezroczysta, matowa folia PVC z powłoką autorefleksyjną, antypoślizgową oraz odporną na zarysowania. Posłuży więc idealnie do zabezpieczania wszelkich grafik podłogowych drukowanych np. na ploterach wielkoformatowych.

Materiał oferowany jest w dwóch szerokościach 1.05 i 1.37 metra oraz długości nawoju 50 metrów. Grubość folii wynosi 120 mikronów.

Polskim dystrybutorem materiałów Ikonos jest Atrium Centrum Ploterowe.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764