logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CES: Premiera tabletu Wacom Intuos Pro Paper Edition

  PR 10.01.2017, przeczytano 1309 razy
ilustracjastrzałka

Wielu artystów i projektantów najpierw przelewa swoje pomysły na papier z użyciem ulubionego ołówka, długopisu lub pędzla, a dopiero po opracowaniu koncepcji na papierze i zeskanowaniu wyników uruchamia swój komputer i zaczyna pracę nad wersją cyfrową. Czy nie byłoby łatwiej, gdyby można było pominąć skanowanie i za naciśnięciem jednego przycisku mieć do dyspozycji edytowalną wersję cyfrową rysunku lub pomysłu z możliwością dopracowania i dokończenia szkicu w naturalny sposób na tablecie piórkowym Wacom? Przedstawiamy Wacom Intuos Pro Paper Edition – tablet piórkowy dla twórców odzwierciedlający Twój styl pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ces%3A-premiera-tabletu-wacom-intuos-pro-paper-edition,31044,artykul.html

Podczas tegorocznych targów CES firma Wacom ogłosiła premierę nowych tabletów piórkowo-dotykowych Intuos Pro i Intuos Pro Paper Edition. Po raz pierwszy można je było obejrzeć w czasie imprezy ShowStoppers 5 stycznia w godzinach od 18.00 do 22.00 w Wynn Hotel w Las Vegas w USA.

Nowa generacja tabletów Intuos Pro jest wyposażona w wiele innowacyjnych funkcji przydatnych artystom, projektantom i fotografom stawiającym swoim narzędziom najwyższe wymagania. Nowe pióro Pro Pen 2 pomaga wyrażać kreatywność dzięki lepszej wrażliwości na nacisk oraz znakomitej precyzji. Jednak to tablet Intuos Pro Paper Edition naprawdę wyróżnia się z tłumu, ponieważ umożliwia użytkownikom pracę twórczą na papierze. Rysunki wykonane na papierze są rejestrowane i zapisywane w postaci cyfrowej w pamięci tabletu Intuos Pro Paper Edition, a następnie można je dopracować na tablecie z pomocą dowolnego kompatybilnego oprogramowania wektorowego lub do obsługi grafiki rastrowej z obsługą warstw. Dzięki temu nie ma już potrzeby czasochłonnego skanowania rysunków.

- Wiemy, że wprowadzanie w życie pomysłów jest bardzo trudne, jeśli nie mamy pod ręką narzędzi umożliwiających nam wyrażanie swojej kreatywności – powiedział Masahiko Yamada, Prezes i CEO Wacom. - Takim narzędziem jest właśnie nowy tablet Intuos Pro. Pozwala on rozpocząć proces twórczy w sposób preferowany przez użytkownika i swobodnie kreatywnością przedstawiać swoje pomysły.

Projektując tablety dotykowo-piórkowe Intuos Pro ich twórcy wzięli pod uwagę opinie użytkowników. Szczególną uwagę poświęcili znaczeniu papieru w procesie twórczym oraz potrzebie płynnego przenoszenia swojej twórczości do świata cyfrowego. Tablet Intuos Pro Paper Edition oferuje te same wyjątkowe funkcje co wersja Intuos Pro, ale jest dodatkowo wyposażony w uchwyt na papier (do mocowania ulubionego papieru użytkownika), czułe na nacisk pióro żelowe Finetip oraz aplikację Wacom Inkspace do przetwarzania rysunków na potrzeby programów graficznych. Aplikacja umożliwia także użytkownikom przechowywanie i udostępnianie swoich prac w chmurze Wacom.

Smukła sylwetka i zaawansowane funkcje

Tablet Intuos Pro najnowszej generacji ma grubość 12 mm, co czyni go najcieńszym w swojej klasie oraz cieńszym niż jego poprzednik. Co więcej, oferuje on ten sam obszar aktywny przy mniejszej ogólnej powierzchni urządzenia. Tablet Intuos Pro zajmuje bardzo mało miejsca na biurku i można go łatwo nosić ze sobą w plecaku lub torbie na laptopa, np. podczas dojazdów do pracy lub wyjazdów biznesowych. Jest wyposażony w podkładkę z anodowanego aluminium, mniejszą podstawkę pod pióro z 10 końcówkami i nowy futerał na rysik. Obie wersje tabletu Intuos Pro, średnia i duża, korzystają z funkcji TouchRing, Multi-Touch oraz ośmiu programowalnych przycisków ExpressKeys™, które pozwalają tworzyć skróty przyspieszające pracę.

- Firma Wacom pomaga artystom wykorzystywać inspirację i realizować pomysły – dodaje Masahiko Yamada. - Dzięki tabletom Intuos Pro i Intuos Pro Paper Edition twórcy mogą łatwo opracowywać i doszlifowywać pomysły od etapu inspiracji przez ekspresję po efekt finalny.

Zaawansowane technologicznie pióra

Tablety Intuos Pro i Intuos Pro Paper Edition są też wyposażone w nowe pióro Wacom Pro Pen 2, najlepsze w historii firmy. Ma ono czterokrotnie większą czułość na nacisk niż poprzednia wersja – oferuje aż 8192 poziomy czułości, co sprzyja naturalnemu procesowi twórczemu.

Niedawno wprowadzone do oferty pióro Wacom Finetip Pen, dołączone do tabletu Intuos Pro Paper Edition, oferuje wysokiej klasy tusz żelowy i niezrównaną precyzję. Powstało ono z myślą o użytkownikach, którzy swoje pomysły przelewają najpierw na papier – naszkicowany na papierze projekt  automatycznie przetwarza do postaci cyfrowej. Użytkownicy mogą także zakupić pióro piszące Wacom Ballpoint Pen.

Konfiguracja, ceny i dostępność

Tablet Intuos Pro, dostępny w wersji średniej i dużej, jest wyposażony w moduł Bluetooth oraz jest kompatybilny z komputerami Mac i PC. Tablet jest także wyposażony w pióro Wacom Pro Pen 2 i podstawkę pod pióro, osiem przycisków ExpressKeys, funkcję TouchRing oraz obsługę gestów wielodotykowych. Tablety Intuos Pro Medium (349,95 USD, 379,90 EUR) i Large (499,95 USD, 529,90 EUR) trafią do sprzedaży w styczniu.

Tablet Intuos Pro Paper Edition będzie standardowo wyposażony w dodatkowe funkcje umożliwiające tworzenie na papierze i automatyczne przekształcanie obrazów do postaci cyfrowej. Tablety Intuos Pro Paper Edition Medium (399,95 USD, 429,90 EUR) i Large (549,95 USD, 599,90 EUR) trafią do sprzedaży w styczniu.

Tablety Intuos Pro od dawna są istotnym  narzędziem edukacyjnym na wydziałach sztuki, projektowania i fotografii na całym świecie. Niepowtarzalne możliwości tabletu Intuos Pro Paper Edition mogą pomóc studentom opanować sztukę rysowania na papierze oraz jednocześnie kompleksowego tworzenia obrazów cyfrowych 2D i 3D. Szkoły, szkoły wyższe i uniwersytety kwalifikujące się do zniżki edukacyjnej mogą uzyskać informacje o cenach w lokalnym biurze sprzedaży Wacom.

Źródło: Wacom

www.wacom.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764