logo
WIADOMOŚCI

CES: Premiera tabletu Wacom Intuos Pro Paper Edition

Mateusz Zawiślak  PR 10.01.2017, przeczytano 525 razy
ilustracjastrzałka

Wielu artystów i projektantów najpierw przelewa swoje pomysły na papier z użyciem ulubionego ołówka, długopisu lub pędzla, a dopiero po opracowaniu koncepcji na papierze i zeskanowaniu wyników uruchamia swój komputer i zaczyna pracę nad wersją cyfrową. Czy nie byłoby łatwiej, gdyby można było pominąć skanowanie i za naciśnięciem jednego przycisku mieć do dyspozycji edytowalną wersję cyfrową rysunku lub pomysłu z możliwością dopracowania i dokończenia szkicu w naturalny sposób na tablecie piórkowym Wacom? Przedstawiamy Wacom Intuos Pro Paper Edition – tablet piórkowy dla twórców odzwierciedlający Twój styl pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ces:-premiera-tabletu-wacom-intuos-pro-paper-edition,31044,artykul.html

Podczas tegorocznych targów CES firma Wacom ogłosiła premierę nowych tabletów piórkowo-dotykowych Intuos Pro i Intuos Pro Paper Edition. Po raz pierwszy można je było obejrzeć w czasie imprezy ShowStoppers 5 stycznia w godzinach od 18.00 do 22.00 w Wynn Hotel w Las Vegas w USA.

Nowa generacja tabletów Intuos Pro jest wyposażona w wiele innowacyjnych funkcji przydatnych artystom, projektantom i fotografom stawiającym swoim narzędziom najwyższe wymagania. Nowe pióro Pro Pen 2 pomaga wyrażać kreatywność dzięki lepszej wrażliwości na nacisk oraz znakomitej precyzji. Jednak to tablet Intuos Pro Paper Edition naprawdę wyróżnia się z tłumu, ponieważ umożliwia użytkownikom pracę twórczą na papierze. Rysunki wykonane na papierze są rejestrowane i zapisywane w postaci cyfrowej w pamięci tabletu Intuos Pro Paper Edition, a następnie można je dopracować na tablecie z pomocą dowolnego kompatybilnego oprogramowania wektorowego lub do obsługi grafiki rastrowej z obsługą warstw. Dzięki temu nie ma już potrzeby czasochłonnego skanowania rysunków.

- Wiemy, że wprowadzanie w życie pomysłów jest bardzo trudne, jeśli nie mamy pod ręką narzędzi umożliwiających nam wyrażanie swojej kreatywności – powiedział Masahiko Yamada, Prezes i CEO Wacom. - Takim narzędziem jest właśnie nowy tablet Intuos Pro. Pozwala on rozpocząć proces twórczy w sposób preferowany przez użytkownika i swobodnie kreatywnością przedstawiać swoje pomysły.

Projektując tablety dotykowo-piórkowe Intuos Pro ich twórcy wzięli pod uwagę opinie użytkowników. Szczególną uwagę poświęcili znaczeniu papieru w procesie twórczym oraz potrzebie płynnego przenoszenia swojej twórczości do świata cyfrowego. Tablet Intuos Pro Paper Edition oferuje te same wyjątkowe funkcje co wersja Intuos Pro, ale jest dodatkowo wyposażony w uchwyt na papier (do mocowania ulubionego papieru użytkownika), czułe na nacisk pióro żelowe Finetip oraz aplikację Wacom Inkspace do przetwarzania rysunków na potrzeby programów graficznych. Aplikacja umożliwia także użytkownikom przechowywanie i udostępnianie swoich prac w chmurze Wacom.

Smukła sylwetka i zaawansowane funkcje

Tablet Intuos Pro najnowszej generacji ma grubość 12 mm, co czyni go najcieńszym w swojej klasie oraz cieńszym niż jego poprzednik. Co więcej, oferuje on ten sam obszar aktywny przy mniejszej ogólnej powierzchni urządzenia. Tablet Intuos Pro zajmuje bardzo mało miejsca na biurku i można go łatwo nosić ze sobą w plecaku lub torbie na laptopa, np. podczas dojazdów do pracy lub wyjazdów biznesowych. Jest wyposażony w podkładkę z anodowanego aluminium, mniejszą podstawkę pod pióro z 10 końcówkami i nowy futerał na rysik. Obie wersje tabletu Intuos Pro, średnia i duża, korzystają z funkcji TouchRing, Multi-Touch oraz ośmiu programowalnych przycisków ExpressKeys™, które pozwalają tworzyć skróty przyspieszające pracę.

- Firma Wacom pomaga artystom wykorzystywać inspirację i realizować pomysły – dodaje Masahiko Yamada. - Dzięki tabletom Intuos Pro i Intuos Pro Paper Edition twórcy mogą łatwo opracowywać i doszlifowywać pomysły od etapu inspiracji przez ekspresję po efekt finalny.

Zaawansowane technologicznie pióra

Tablety Intuos Pro i Intuos Pro Paper Edition są też wyposażone w nowe pióro Wacom Pro Pen 2, najlepsze w historii firmy. Ma ono czterokrotnie większą czułość na nacisk niż poprzednia wersja – oferuje aż 8192 poziomy czułości, co sprzyja naturalnemu procesowi twórczemu.

Niedawno wprowadzone do oferty pióro Wacom Finetip Pen, dołączone do tabletu Intuos Pro Paper Edition, oferuje wysokiej klasy tusz żelowy i niezrównaną precyzję. Powstało ono z myślą o użytkownikach, którzy swoje pomysły przelewają najpierw na papier – naszkicowany na papierze projekt  automatycznie przetwarza do postaci cyfrowej. Użytkownicy mogą także zakupić pióro piszące Wacom Ballpoint Pen.

Konfiguracja, ceny i dostępność

Tablet Intuos Pro, dostępny w wersji średniej i dużej, jest wyposażony w moduł Bluetooth oraz jest kompatybilny z komputerami Mac i PC. Tablet jest także wyposażony w pióro Wacom Pro Pen 2 i podstawkę pod pióro, osiem przycisków ExpressKeys, funkcję TouchRing oraz obsługę gestów wielodotykowych. Tablety Intuos Pro Medium (349,95 USD, 379,90 EUR) i Large (499,95 USD, 529,90 EUR) trafią do sprzedaży w styczniu.

Tablet Intuos Pro Paper Edition będzie standardowo wyposażony w dodatkowe funkcje umożliwiające tworzenie na papierze i automatyczne przekształcanie obrazów do postaci cyfrowej. Tablety Intuos Pro Paper Edition Medium (399,95 USD, 429,90 EUR) i Large (549,95 USD, 599,90 EUR) trafią do sprzedaży w styczniu.

Tablety Intuos Pro od dawna są istotnym  narzędziem edukacyjnym na wydziałach sztuki, projektowania i fotografii na całym świecie. Niepowtarzalne możliwości tabletu Intuos Pro Paper Edition mogą pomóc studentom opanować sztukę rysowania na papierze oraz jednocześnie kompleksowego tworzenia obrazów cyfrowych 2D i 3D. Szkoły, szkoły wyższe i uniwersytety kwalifikujące się do zniżki edukacyjnej mogą uzyskać informacje o cenach w lokalnym biurze sprzedaży Wacom.

Źródło: Wacom

www.wacom.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
niedziela 24.06.2018, 71 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone