logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cezary Glijer dołącza do zespołu Lvl Up Media

  PR 20.04.2021, przeczytano 751 razy

Cezary Glijer objął stanowisko SEO Ekspert w Agencji LVL UP MEDIA z Grupy Data Science House.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cezary-glijer-dolacza-do-zespolu-lvl-up-media,391126,artykul.html

W LVL UP MEDIA odpowiada za rozwój kompetencji zarówno w obszarze SEO, jak i Content Marketingu. Jednym ze szczególnie ważnych obszarów jest wsparcie SEO serwisów e-commerce oraz opracowywanie kart produktowych pod kątem widoczności w Google.

Cezary Glijer swoją karierę rozpoczął w 1992 roku. W świecie SEO zaistniał od 1995r. Ostatnio związany był z agencją K2PRecise, gdzie od 2015 roku odpowiedzialny był za merytorykę SEO, zarówno po stronie zespołu SEO jak i po stronie klienta.

Prywatnie pasjonat nowych technologii,  dalekich podróży w szczególności po Urugwaju oraz wolontariusz w fundacjach.

Źródło: LVL UP MEDIA Sp. z o.o.

www.levelupmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764