logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cezary Mąka dołącza do zespołu marketingu Sharp Electronics CEE

  PR 10.11.2020, przeczytano 717 razy
ilustracja

W dniu dzisiejszym firma Sharp poinformowała o rozszerzeniu działu marketingu o nową osobę. Cezary Mąka objął stanowisko ITS Business Development Managera CEE i będzie odpowiedzialny za rozwój linii produktowych laptopów biznesowych dynabook, usług IT oraz rozwiązań VS na terenie Europy Centralnej i Wschodniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cezary-maka-dolacza-do-zespolu-marketingu-sharp-electronics-cee,389137,artykul.html

Cezary posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży IT, które zdobywał w takich firmach jak Microsoft, Dell czy Ricoh, jak również w kanale sprzedaży pośredniej (TechData, Ingram Micro). Do jego obowiązków należało między innymi wprowadzanie nowych produktów, usług i rozwiązań na rynek, współpraca z różnorodnymi kanałami sprzedaży oraz opracowywanie i wdrażanie międzynarodowych projektów w zakresie personalizacji sprzętu IT. Podczas swojej wieloletniej kariery brał także udział w licznych konferencjach IT jako prelegent.

- Dwa lata temu przejęliśmy dział PC od Toshiby (dziś sygnowanej jako dynabook), kilka miesięcy temu otworzyliśmy europejskie centrum wsparcia usług IT w Warszawie, a dziś witamy Czarka w naszym zespole. Etap przygotowań naszej organizacji do aktywnego oferowania profesjonalnych usług IT został oficjalnie zakończony i teraz będziemy mogli skupić się na dostosowaniu całościowej oferty oraz naszych pomysłów do aktualnej sytuacji rykowej. Przed nami jeszcze bardzo dużo pracy ale jestem przekonany, że ogromne doświadczenie jakie posiada Czarek pomoże nam już na początku 2021 roku przedstawić pierwszą oficjalną ofertę IT od Sharp. – powiedział Tomasz Wieczorek, Marketing Manager CEE w Sharp Electronics CEE

Warto przypomnieć, że od kwietnia 2020 roku Sharp rozpoczął tworzenie centrum wsparcia usługi IT w Warszawie, którym zarządza Piotr Sucharski – Head of European ITS Shared Support Services. Od listopada 2020 roku usługi świadczone są już w trybie 24x7 na terenie Wielkiej Brytanii, Szwecji, Finlandii oraz Norwegii. Polska będzie kolejnym krajem, który wprowadzi do oferty usługi IT Sharp.

- Bardzo się cieszę, że dołączyłem do zespołu Sharp i będę mógł tutaj wykorzystać swoje doświadczenie. Odpowiedzialność za całkowicie nową gałąź biznesową to nie lada wyzwanie, ale biorąc pod uwagę, że u podstaw mamy doskonałe laptopy dynabook oraz już działające usługi IT 24x7, daje nam to dużą przewagę już na starcie. Wcześniej wprowadzałem takie produkty jak serwery Dell PowerEdge lub usługi Dell ProSupport czy Microsoft Premier Support. Zasadniczą różnicą w przypadku Sharpa jest to, że tutaj chcemy zaproponować klientom oraz partnerom rozwiązania IT w formule usługowej. To będzie kierunek naszego rozwoju i zdecydowanie w ten sposób chcemy budować ofertę od samego początku. Oczywiście nie oznacza to, że nie będziemy w ogóle sprzedawać samych laptopów lub innych komponentów – zaczniemy w modelu hybrydowym po to, aby nasza sieć autoryzowanych partnerów również mogła odpowiednio się przygotować do nowej oferty. – Cezary Mąka, ITS Business Development Manager CEE, Sharp Electronics CEE

Źródło: Sharp Electronics CEE

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764