logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cezary Pazura namawia do przejścia na zdrowsze orzeźwienie z Żywiec Zdrój

  PR 06.07.2022, przeczytano 1154 razy
ilustracja

Nowa kampania Żywiec Zdrój z udziałem Cezarego Pazury nawiązuje do słynnego motywu z kultowego filmu ,,Kiler”, zachęcając do zmiany słodzonych napojów na zdrowsze[1] orzeźwienie z produktami mocno gazowanymi od Żywiec Zdrój.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cezary-pazura-namawia-do-przejscia-na-zdrowsze-orzezwienie-z-zywiec-zdroj,396497,artykul.html

Jeden z najpopularniejszych aktorów w Polsce, ceniony przez krytyków filmowych i widzów – Cezary Pazura –  właśnie został ambasadorem produktów mocno gazowanych z oferty Żywiec Zdrój. Kampania z jego udziałem bazuje na słynnej kwestii z kultowego filmu Juliusza Machulskiego, gdzie wciela się w rolę Jurka Kilera.

- Kampania z udziałem Cezarego Pazury, pod hasłem „Co Ty wiesz o orzeźwieniu”, ma na celu zachęcić konsumentów słodzonych napojów do sięgania po wodę jako zdrowszą[2] alternatywę oraz do spróbowania napojów bez dodatku cukru, a nawet bez słodzików - wyjaśnia Izabela Makowiecka, Starszy Kierownik Marki Żywiec Zdrój.  

Moc orzeźwienia, zero słodzenia

Żywiec Zdrój Mocny Gaz oferuje wszystko to, czego potrzebują poszukujący naturalnego mocnego orzeźwienia – krystaliczną wodę źródlaną, duże intensywne bąbelki i wyjątkowy smak. To dobre rozwiązanie dla tych, którzy chcą pić zdrowo, a jednocześnie poszukują rześkiego smaku. Zaś Żywiec Zdrój Mocny Gaz i Nuta Smaku to uderzająco orzeźwiające połączenie krystalicznej, mocno gazowanej wody i naturalnych owocowych nut smakowych. To propozycja dla wszystkich wielbicieli orzeźwiających napojów gazowanych o innowacyjnej i niezwykle prostej formule – bez cukru, słodzików i konserwantów. Zero kalorii i tylko po 2 rodzaje składników w trzech ciekawych smakach, to doskonała propozycja dla wszystkich poszukujących nuty przyjemności i rześkości.

Nowa twarz marki

W ramach najnowszej kampanii, powstały spoty reklamowe i materiały digital. Cezary Pazura pojawi się więc nie tylko w spocie telewizyjnym Żywiec Zdrój, ale także na billboardach, w materiałach digitalowych w Internecie oraz mediach społecznościowych. Kampania realizowana będzie w lipcu, sierpniu i wrześniu 2022 r. Koncepcję kreatywną stworzyła agencja VMLY&R, spot wyprodukowała agencja Ones Production, a działania PR marki prowadzi agencja Tailor Made PR.

Źródło: Danone

www.danone.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Bondyra-Wiśniewska B., Pawluk I., Kaczorek M., Pacyna S., Wolnicka K, Wedziuk A, Nagel P, Wiem, że dobrze jem - Talerz Zdrowego Żywienia w praktyce, Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy, 2021
[2] Woda pomaga w utrzymaniu prawidłowej regulacji temperatury organizmu. Celem uzyskania deklarowanego działania należy spożywać dziennie co najmniej 2 litry wody z różnych źródeł. Ważna jest zbilansowana dieta oraz zdrowy tryb życia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764