logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cezary Pazura nie może oderwać się od gry w reklamach Match Masters

  PR 19.08.2021, przeczytano 1311 razy
ilustracja

Aktor wystąpił w serii reklam promujących grę mobilną wydawaną przez studio Candivore z Tel Avivu. Spoty z Pazurą emitowane są w telewizji przez cały sierpień.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cezary-pazura-nie-moze-oderwac-sie-od-gry-w-reklamach-match-masters,392687,artykul.html

Cezary Pazura w kampanii wciela się w rolę Wujka Czarka, gracza, który nie może oderwać się od wciągającej rozgrywki, mimo wyzwań czekających go w świecie rzeczywistym. Spoty z Pazurą to część szerokiej kampanii prezentującej grę Match Masters polskim graczom mobilnym.

Od maja w ramach działań na polskim rynku zorganizowany został turniej Ultimate Match Masters Poland, zaproszono polskich graczy do społeczności skupionej na grupie na Facebooku i przygotowano spoty reklamowe na YouTube z udziałem twórców gamingowych oraz lifestylowych.

W turnieju promującym grę udział wzięło 10 tysięcy nowych graczy. Do udziału oraz dołączenia do grupy skupiających graczy na Facebooku zachęcało aż 10 twórców, z którymi można było się zmierzyć w fazie finałowej! W tej części kampanii udział wzięli Kaluch, Kushi, Sitr0x, Manoyek, Farell, Dzejdzejka, Gilathiss, Miss Aga, Kapitan Bladii, Planeta Faktów.

Spoty promujące grę na YouTube przygotowane zostały z udziałem twórców Matura to Bzdura, Blowka i Cezarego Pazury oraz twórców gamingowych Sitr0xa, Manoyka, Dżejdżejki i Kalucha.

- Kampania promocyjna Match Masters to największa kampania casualowej gry mobilnej na rodzimym rynku. Jest to też pierwsza gra reklamowana w polskiej telewizji z lokalną kreacją i z udziałem gwiazdy. Zagraniczne studia doceniają potencjał polskich graczy i chcą inwestować w promocję swoich produktów na naszym rynku - mówi Tomasz Miecznikowski, Team Leader działu Games Marketing w Gameset

Za kreację, strategię i koordynację kampanii digital odpowiadał zespół agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Nad kampanią pracowały działy Games Marketing, Agency oraz Talents. Spoty przygotowało True motion pictures GmbH, a za zakup mediów odpowiada Freundschaft. Aktualnie Match Masters zajmuje drugie miejsce na topliście gier Google Play oraz siódme w Apple Store.

Źródło: Gameset

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764