logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cezex - Promocja spulchnionych papierów Bold

  PR 24.06.2002, przeczytano 1796 razy

Cezex, największy polski dystrybutor papieru dla poligrafii, rozpoczął promocyjną sprzedaż papierów pulchnych Bold Classic oraz Bold Belle. Produkty te są przeznaczone do czasopism oraz tanich, masowych wydań książkowych z dużą ilością tekstu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cezex---promocja-spulchnionych-papierow-bold,1059,artykul.html

Za takim zastosowaniem przemawiają właściwości objętych promocją papierów: pulchność, pigmentowanie powierzchni, mniej „ostra” biel jak też niższa cena jednego metra kwadratowego, w porównaniu z typowymi, niepulchnymi papierami offsetowymi. W promocji, która będzie trwać do końca lipca, ceny papierów Bold będą niższe o około 10 procent w porównaniu z wcześniejszą ceną.

„Jest to atrakcyjna oferta zwłaszcza dla wydawnictw specjalizujących się w tanich książkach i czasopismach szczególnie o dużych nakładach,” – powiedział Krzysztof Frączek, dyrektor handlowy Cezeksu. – „Ceny promocyjne mają ułatwić podjęcie decyzji o wybraniu właśnie tych papierów gdyż efekty, które zostaną uzyskane dzięki ich użyciu przekonają klientów do późniejszych, regularnych zakupów papierów Bold” – dodał.

Papiery Bold są uniwersalne pod względem technologii drukowania. Zalecane są do drukowania dużej ilości tekstu i ilustracji o niezbyt dużej liniaturze rastra. Celowo nie zawierają wybielaczy optycznych, a ich odcień (Bold Belle) jest lekko kremowy. Lektura dużej ilości wydrukowanych na nich tekstów nie męczy wzroku czytelnika.
Papiery pulchne mają większe pory między włóknami niż papiery niepulchne. Dzięki temu ich sztywność oraz nieprzezroczystość przy danej gramaturze są większe niż papierów niepulchnych. Papiery Bold mogą więc je z powodzeniem zastąpić.

  • papier Bold o gramaturze 55 g/m² i objętości właściwej (pulchności) 1,6 cm³/g oraz o gramaturze 60 g/m² i objętości właściwej (pulchności) 1,8 cm³/g mają prawie taką samą grubość jak papier niepulchny o gramaturze 80 g/m².
  • papier Bold o gramaturze 60 g/m² i objętości właściwej 1,8 cm³/g ma grubość w przybliżeniu taką samą jak papier niepulchny o gramaturze 86 g/m².
  • papier Bold o gramaturze 60 g/m² i objętości właściwej 2,0 cm³/g ma grubość taką samą jak papier niepulchny o gramaturze 96 g/m².
  • papier Bold o gramaturze 70 g/m² i objętości właściwej 2,0 cm³/g ma grubość taką samą jak papier niepulchny o gramaturze 112 g/m².

Papiery Bold mają bardziej szorstką powierzchnię niż papiery niepulchne. Do papierów o objętości właściwej (pulchności) 1,6 cm³/g i większej zaleca się więc stosowanie liniatury rastra mniejszej niż 50 l/cm. Szorstkość papierów Bold jest jednak mniejsza niż papierów pulchnych innych marek. Pigmentowanie powierzchni powoduje, że papiery te bez obaw można zadrukowywać farbami cold-set jak i heat-set.
Porowatość papierów Bold znacząco wpływa na uzyskanie bardzo dobrych efektów przy zastosowaniu tanich i szybkich introligatorskich technologii łączenia kartek.

# # #

Cezex jest najstarszą prywatną firmą na rynku dystrybucji papieru w Polsce (od 1989 roku). Firma, dysponuje najwyższym spośród hurtowników papieru kapitałem zakładowym (w 100 proc. polskim) wynoszącym 72.699.500 zł. W roku 2001 całkowity przychód Cezeksu wyniósł ok. 181 mln zł, co stanowi wzrost o 45 mln (33 proc.) w porównaniu z rokiem 2000. Cezex osiągnął 17 proc. udział w rynku i obsługuje 26 proc. zamówień rynku poligraficznego. Od początku działalności firmy właścicielem i jednocześnie prezesem zarządu jest
Cezariusz Szlachcic.

Firma zatrudnia 280 pracowników w Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kaliszu, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Piotrkowie Trybunalskim, Poznaniu, Radomiu, Rudzie Śląskiej, Rzeszowie, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu
i Zielonej Górze. Prowadzi sprzedaż zarówno hurtową, jak i detaliczną w Salonie Papierniczym oraz konsultacje i doradztwo (w ramach usługi Art-Serwis) w zakresie wyboru i możliwości zastosowania papieru.

W marcu 2002 Cezex zajął 69 miejsce w rankingu miesięcznika Home & Market ,,Lokomotywy Polskiej Gospodarki”, w kwietniu 2002 - 386 miejsce w rankingu Gazety Bankowej „Lista 500”.

W 2001 roku za prowadzenie polityki personalnej Cezex został dwukrotnie nagrodzony - Godło „Inwestor w kapitał ludzki” i laureat konkursu „Lider zarządzania zasobami ludzkimi”.

Cezex zawarł długoterminowe kontrakty z ponad 50 dostawcami, a także uzyskał wyłączność na sprzedaż produktów lub niektórych linii produktowych na rynku polskim od wiodących producentów światowych. Cezex wprowadził i wypromował również 11 własnych. Łącznie
w ofercie Cezeksu znajduje się obecnie 80 marek – w sumie około 3 000 produktów.


Więcej informacji udziela:
Bartosz Lewicki
Rzecznik prasowy

tel. kom. 0 502 257 547
tel. (0-22) 676 90 00 w. 217
rzecznik@cezex.pl
www.cezex.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Cezex

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764