logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cezex – 40 procentowy wzrost sprzedaży w II kwartale 2002 r.

  PR 05.07.2002, przeczytano 1141 razy

W drugim kwartale roku 2002 Cezex, największy w Polsce pod względem zaangażowanego kapitału (w 100 proc. polskiego) dystrybutor wyrobów papierniczych dla poligrafii, zanotował 40 procentowy wzrost sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cezex--40-procentowy-wzrost-sprzedazy-w-ii-kwartale-2002-r.,1077,artykul.html

Wiarygodność osiągnięta wśród instytucji finansowych wpływająca na zwiększenie płynności finansowej spowodowała, że klienci, dzięki dogodniejszym warunkom transakcji, z przyczyn ekonomicznych wybrali współpracę z Cezeksem. Dodatkowo do osiągnięcia takiego wyniku przyczyniło się ciągle rosnące zaufanie odbiorców zarówno do jakości obsługi jak i towarów znajdujących się ofercie firmy.

Cezariusz Szlachcic, Prezes Zarządu Cezex sp. z o. o. przewiduje dalszy wzrost sprzedaży. Dzięki wizytom składanym klientom od początku czerwca na terenie całej Polski prezes osobiście poznaje zarówno sytuację gospodarczą klientów, jak i całej branży poligraficznej.
„Przez wiele lat, skupiając się na rozwijaniu Cezeksu, nie miałem możliwości zbyt częstych spotkań z naszymi odbiorcami. Teraz nadszedł czas, aby się z bliska przyjrzeć kontaktom z klientami, rozpoznać ich potrzeby, odkryć nowe możliwości współpracy, oraz zastanowić się nad popełnianymi przez Cezex błędami” – powiedział Cezariusz Szlachcic – „Miło zaskoczył mnie fakt, jak bardzo istotne dla naszych klientów jest to, że Cezex to polska firma. Przy porównywalnych warunkach handlowych, jakości wyrobów i cenach wszyscy zadeklarowali chęć zakupów właśnie u nas. Już teraz z danych przesyłanych przez biura handlowe wynika, że zamówienia znacznie się zwiększyły.”

Prezes Cezariusz Szlachcic wszystkie swoje dotychczasowe wizyty uważa za udane. Nawet tam, gdzie nie zapadły jeszcze wiążące decyzje, atmosfera rozmów handlowych uległa znacznemu ociepleniu. Z tego powodu tego rodzaju spotkania będą kontynuowane.

Znaczny wzrost sprzedaży i perspektywa dalszej poprawy sytuacji ekonomicznej zarówno Cezeksu jak i całej branży spowodowały, że trwa proces rekrutacyjny w działach handlowym i marketingu firmy na terenie całej Polski. W sumie zatrudnienie znaleźć może blisko 30 osób.

# # #

Cezex jest najstarszą prywatną firmą na rynku dystrybucji papieru w Polsce (od 1989 roku). Firma, dysponuje najwyższym spośród hurtowników papieru kapitałem zakładowym (w 100 proc. polskim) wynoszącym 72.699.500 zł. W roku 2001 całkowity przychód Cezeksu wyniósł ok. 181 mln zł, co stanowi wzrost o 45 mln (33 proc.) w porównaniu z rokiem 2000. Cezex osiągnął 17 proc. udział w rynku i obsługuje 26 proc. zamówień rynku poligraficznego. Od początku działalności firmy właścicielem i jednocześnie prezesem zarządu jest
Cezariusz Szlachcic.

Firma zatrudnia 280 pracowników w Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kaliszu, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Piotrkowie Trybunalskim, Poznaniu, Radomiu, Rudzie Śląskiej, Rzeszowie, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu
i Zielonej Górze. Prowadzi sprzedaż zarówno hurtową, jak i detaliczną w warszawskim Salonie Papierniczym oraz konsultacje i doradztwo (w ramach usługi Art-Serwis) w zakresie wyboru i możliwości zastosowania papieru.

W marcu 2002 Cezex zajął 69 miejsce w rankingu miesięcznika Home & Market ,,Lokomotywy Polskiej Gospodarki”, w kwietniu 2002 - 386 miejsce w rankingu Gazety Bankowej „Lista 500”.

W 2001 roku za prowadzenie polityki personalnej Cezex został dwukrotnie nagrodzony - Godło „Inwestor w kapitał ludzki” i laureat konkursu „Lider zarządzania zasobami ludzkimi”.

Cezex zawarł długoterminowe kontrakty z ponad 50 dostawcami, a także uzyskał wyłączność na sprzedaż produktów lub niektórych linii produktowych na rynku polskim od wiodących producentów światowych. Cezex wprowadził i wypromował również 11 własnych marek. Łącznie w ofercie Cezeksu znajduje się obecnie 80 marek – w sumie około 3 000 produktów.


Więcej informacji udziela:
Bartosz Lewicki
Rzecznik prasowy

tel. kom. 0 502 257 547
tel. (0-22) 676 90 00 w. 217
blewicki@cezex.pl
www.cezex.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Cezex

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764