logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cezex wprowadza Majestic – serię oryginalnych papierów i kartonów ozdobnych.

  PR 24.07.2002, przeczytano 7976 razy

Rozgwieżdżone, bezchmurne nocne niebo, srebro i złoto, antracyt czy opalizująca zieleń. Do tej pory aby uzyskać taki efekt na papierze trzeba było korzystać z technik poligraficznych. Do teraz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cezex-wprowadza-majestic--serie-oryginalnych-papierow-i-kartonow-ozdobnych.,1116,artykul.html

Cezex – największy pod względem zaangażowania kapitałowego polski dystrybutor papieru – wprowadza na rynek Majestic – eleganckie oraz ekskluzywne papiery i kartony ozdobne mieniące się perłowym i metalicznym połyskiem o szlachetnych barwach. Dzięki dodatkom takim jak płatki metalu czy mączka marmurowa oraz odpowiedniej technologii nakładania powłoki, Majestic, mimo finezyjnego wykończenia, zachowuje strukturę niepowlekanego wyrobu papierowego.



Majestic to najwyższej klasy dwustronnie powlekany, bezdrzewny wyrób papierowy. Oferowany jest w trzynastu barwach: białej, kremowej, zielonej, niebieskiej, różowej, srebrzystej, złotawej, antracytu, zielonej, granatowej, brązowej, ciemnobrązowej i purpurowej.



Majestic nadaje się do zadrukowania wieloma technikami: offsetową, typograficzną oraz sitodrukiem. Jednocześnie dobrze się sprawdza w codziennej pracy biurowej - w kserokopiarkach, drukarkach atramentowych i laserowych, także kolorowych. Może być tłoczony bezbarwnie i z folią, lakierowany, laminowany oraz doskonale zachowuje się w operacjach introligatorskich, takich jak: krojenie, złamywanie, klejenie oraz zszywanie.

Charakterystyczny wygląd zewnętrzny barwnego połysku perłowego z punktowymi drobinami o połysku metalicznym (w wyrobach o ciemniejszej barwie) powoduje, że Majestic znajdzie zastosowanie wszędzie tam, gdzie wymagana jest najwyższa jakość, oryginalny wygląd i efektowny wynik - w pracach takich, jak: dyplomy, foldery, sprawozdania i raporty roczne firm, torby i papiery do prezentów, wizytówki czy papiery listowe.

W stałej ofercie Cezeksu znajdują się wyroby o następujących barwach i gramaturach:

  • Papier 120 g/m2 o wymiarach 72x102 cm o barwie: białej i kremowej.
  • Karton 290 g/m2 o wymiarach 72x102 cm o barwie: białej, kremowej, różowej, srebrzystej, antracytu, zielonej, granatowej, ciemnobrązowej i purpurowej.
  • Koperty rzadko spotykanym formacie 17x17 cm o barwie: białej, kremowej, różowej, srebrzystej, antracytu, zielonej, granatowej, ciemnobrązowej i purpurowej.



    Papiery, kartony i koperty w pozostałych barwach sprowadzane są na indywidualne zamówienie klientów.


    Cezex jest najstarszą prywatną firmą na rynku dystrybucji papieru w Polsce (od 1989 roku). Firma, dysponuje najwyższym spośród hurtowników papieru kapitałem zakładowym (w 100 proc. polskim) wynoszącym 72.699.500 zł. W roku 2001 całkowity przychód Cezeksu wyniósł ok. 181 mln zł, co stanowi wzrost o 45 mln (33 proc.) w porównaniu z rokiem 2000. Cezex osiągnął 17 proc. udział w rynku i obsługuje 26 proc. zamówień rynku poligraficznego. Od początku działalności firmy właścicielem i jednocześnie prezesem zarządu jest Cezariusz Szlachcic.

    Firma zatrudnia 280 pracowników w Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kaliszu, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Piotrkowie Trybunalskim, Poznaniu, Radomiu, Rudzie Śląskiej, Rzeszowie, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu i Zielonej Górze. Prowadzi sprzedaż zarówno hurtową, jak i detaliczną w warszawskim Salonie Papierniczym oraz konsultacje i doradztwo (w ramach usługi Art-Serwis) w zakresie wyboru i możliwości zastosowania papieru.

    W marcu 2002 Cezex zajął 69 miejsce w rankingu miesięcznika Home & Market ,,Lokomotywy Polskiej Gospodarki”, w kwietniu 2002 - 386 miejsce w rankingu Gazety Bankowej „Lista 500”.

    W 2001 roku za prowadzenie polityki personalnej Cezex otrzymał Godło „Inwestor w kapitał ludzki” i zosta laureatem konkursu „Lider zarządzania zasobami ludzkimi”.

    Cezex zawarł długoterminowe kontrakty z ponad 50 dostawcami, a także uzyskał wyłączność na sprzedaż produktów lub niektórych linii produktowych na rynku polskim od wiodących producentów światowych. Cezex wprowadził i wypromował również 11 własnych marek. Łącznie w ofercie Cezeksu znajduje się obecnie 80 marek – w sumie około 3 000 produktów.


    Więcej informacji udziela:
    Bartosz Lewicki
    Rzecznik prasowy

    tel. kom. 0 502 257 547
    tel. (0-22) 676 90 00 w. 217
    www.cezex.pl
    rzecznik@cezex.pl


  • avatar użytkownika
    +

    Tekst opublikował użytkownik: Cezex

    Więcej informacji o użytkowniku

    PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
    Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
    Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
    PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
    „Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
    Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
    Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
    Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
    Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
    Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764