logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cezex wprowadza nowe hasło i modyfikuje logo

  PR 16.05.2006, przeczytano 918 razy
ilustracjastrzałka
Logo i hasło w nowej wersji Cezex

CEZEX, największy polski dystrybutor papieru oraz tworzyw sztucznych dla reklamy, zmienił slogan firmowy towarzyszący logo firmy, które także zostało zmodyfikowane. Dotychczasowe hasło: „Jesteśmy najbliżej” zastąpione zostało nowym: „Papier. Na czas”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cezex-wprowadza-nowe-haslo-i-modyfikuje-logo,3937,artykul.html

Firma CEZEX istnieje od 17 lat i cieszy się nieustająco bardzo dobrą rozpoznawalnością marki, co zostało wielokrotnie potwierdzone w badaniach rynkowych, przeprowadzanych na zlecenie CEZEXu przez niezależne firmy ankietujące. Ostatnie badanie przeprowadzone w marcu 2006 roku wykazuje, że 70% drukarni w Polsce, pytanych o znane im hurtownie papieru, spontanicznie wymienia CEZEX na pierwszym miejscu wśród hurtowni papieru.

„Cieszymy się bardzo z faktu, że nasi stali klienci oraz osoby związane z branżą papierniczą i poligraficzną bezbłędnie kojarzą nas z naszą podstawową działalnością – mówi Iwona Trochimczuk, dyrektor marketingu firmy CEZEX. Jednakże branża nieustannie się rozwija, wciąż powstają nowe firmy i dlatego zależało nam na tym aby wszyscy nowi i potencjalni partnerzy naszej firmy odnaleźli w naszym firmowym sloganie informację o tym czym się zajmujemy i co charakteryzuje najlepiej specyfikę naszego działania. Dotychczasowe hasło „Jesteśmy najbliżej” powstało dla podkreślenia naszego ogólnopolskiego zasięgu oraz możliwości najszybszego dotarcia do klientów z jednego spośród naszych 13 biur handlowych i magazynów lokalnych. Obecnie nasza efektywność logistyczna, niezależnie od odległości, pozwala nam realizować potrzeby naszych klientów w sposób i w czasie w jakim sobie tego życzą.”

Przy okazji prac nad zmianą sloganu przeprowadzony został lifting logo firmy. Jerzy Muszalski z kanadyjskiej agencji PanoGraph Media zaproponował unowocześnienie i dostosowanie logotypu CEZEX do najnowszych trendów obowiązujących w branży.

W dziedzinie projektowania logo zmierzają one do sprowadzenia znaku jak najbliżej prostych form graficznych. W przypadku firmy CEZEX modyfikacja logo jest wyraźnie zauważalna, choć smok nadal pozostaje głównym symbolem, towarzyszącym firmie w różnych wersjach od początku jej istnienia. Przemieszczenie stylizowanego rombu, w którym umieszczony jest znak firmowy i dodanie linii wyznaczających ryzę papieru skraca optycznie kształt logotypu, podkreślając jednocześnie profil działalności firmy i profesjonalizm jej działania. Dodatkowo skrócenie i przesunięcie hasła stworzyło spójny i konsekwentny obraz całości.

Nowe logo CEZEXu jest czwartą wersją od 1989 roku. Dotychczasowe logo firmy CEZEX funkcjonowało od 2000 roku i zostało opracowane przez firmę Codes.

Źródło: Cezex

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764