logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CFS – nowy system eksploatacji drukarek

DariaKostera  PR 02.04.2004, przeczytano 1161 razy

Technologia druku atramentowego piezo zastosowana w drukarkach Epson umożliwia zainstalowanie systemów stałego zasilania w atrament. Proste urządzenie złożone z elastycznych rurek dostarcza atrament z zewnętrznych zbiorników bezpośrednio do głowicy drukującej. Pozwala to na kilkukrotne zmniejszenie kosztów wydruku oraz wyklucza sytuacje, gdy - z powodu zużycia jednego tylko koloru - konieczna jest wymiana całego kartridża.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cfs--nowy-system-eksploatacji-drukarek,2138,artykul.html

Stosując system stałego zasilania po prostu uzupełniamy zużyty atrament w odpowiednim zbiorniku. Kupując większe zbiorniki z atramentem oszczędzamy także na kosztach atramentu.
Firma Agawa.Pl specjalizująca się w eksploatacji drukarek atramentowych oferuje dwa sposoby przeróbki drukarki na zasilanie ciągłe:
Gotowy zestaw do samodzielnego montażu;
Instalację systemu przez firmę Agawa.Pl Sp. Z o.o. na drukarce klienta.

Pierwsza opcja to zestaw do samodzielnego montażu zawierający wszystkie elementy potrzebne do przebudowania drukarki na zasilaną atramentem na litry. Stopień skomplikowania montażu nie jest duży i każdy użytkownik zwykłej drukarki powinien sobie poradzić. Ponadto załączona instrukcja w języku polskim prowadzi przez tę operację krok po kroku.

Na życzenie klienta firma AGAWA.PL oferuje zainstalowanie systemu stałego zasilania atramentowego w drukarce dostarczonej przez klienta.

W celu uzyskania większej ilości szczegółów prosimy o kontakt: dkostera@agawa.pl , ppichola@agawa.pl ; http://www.agawa.pl


+ + +

Tekst opublikował użytkownik: DariaKostera

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764