logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CH Forum z Małgorzatą Sochą przez kolejny rok

  PR 14.02.2013, przeczytano 4914 razy
ilustracjastrzałka

Okrzyknięta ponownie w 2012 roku najlepiej ubraną Polką, doceniana aktorka Małgorzata Socha wciąż jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych i najpozytywniej odbieranych polskich gwiazd. I nadal będzie ambasadorką Centrum Handlowego FORUM w Gliwicach. Po roku współpracy z gwiazdą zarządca obiektu wraz z właścicielem podjęli decyzję o przedłużeniu z nią kontraktu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ch-forum-z-malgorzata-socha-przez-kolejny-rok,17964,artykul.html

W tym roku mieszkańcy Górnego Śląska będą mogli spotkać gwiazdę FORUM w roztańczonych południowych klimatach, mrożących krew w żyłach zdarzeniach na lodowcach Alaski i tajemniczych intrygach rozgrywających się na ulicach Hong Kongu. To wszystko zapowiedź tematów, które wypełnią tegoroczną odsłonę kampanii „Breaking news”. Będzie się ona nadal posługiwać stylistykąi klimatem znanym z magazynów lajfstajlowych.

Sesja zdjęciowa do kampanii już się zakończyła, a pierwsze materiały oparte na niej ujrzą światło dzienne na przełomie lutego i marca. Autorem zdjęć sesyjnych jest znany fotograf Marcin Tyszka, który już wcześniej pracował z gliwickim centrum. Stylizację do sesji opracowała Jolanta Czaja, a wizażem i fryzurami zajmowali się Julita Jaskółka i Adam Szaro. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada, współpracująca na stałe z CH FORUM, Firma Reklamowa KUC.

W klasycznym fragmencie nowej kampanii (ATL) centrum wykorzysta nośniki zewnętrzne (ściany wielkoformatowe, billboardy) oraz nośniki zlokalizowane na terenie obiektu (w tym citylighty i ekrany digital signage). Część budżetu przeznaczy na prasę, głównie regionalną. Za sprawą zaplanowanych wydarzeń i działań PR, postać Sochy w kontekście CH FORUM pojawi się także w ogólnopolskiej prasie typu life style oraz profilu centrum w portalu społecznościowym Facebook.com.

CH FORUM od lat w swoich działaniach marketingowych korzysta z tzw. testimoniali, z kobietami show-biznesu w roli głównej. Przed Małgorzatą Sochą wystąpiły w nich Ola Kuligowska, Magda Mołek oraz Agnieszka Włodarczyk.

Źródło: CH FORUM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAA Power Hour: wszystko co najważniejsze o influencer marketingu
Trendy w influencer marketingu były tematem drugiego panelu IAA POWER HOUR, który odbył się w środę 18 maja i był transmitowany na żywo ze studia RASP. Podczas spotkania swoją wiedzą i inspiracjami podzielili się: Iwona Piwek, YouTube Sales Head, Google Poland, Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta, Marcin Gruszka, Head of Communications, Allegro oraz Jacek...
Puma i Manchester City prezentują nowy zestaw domowy na sezon 2022/23
PUMA zaprezentowała dziś strój domowy Manchesteru City na sezon 2022/23, głównymi inspiracjami do zaprojektowania stroju był skład „The Citizens” z końca lat 60. oraz jeden z jego liderów, ikona klubu – Colin Bell.
STS, sponsor strategiczny Lecha i największa polska firma bukmacherska, zdecydował na ostatni mecz sezonu 2021/2022 o zmianie swojego logo na froncie koszulek na specjalnie zaprojektowany napis z okazji zdobycia mistrzostwa Polski przez poznańską drużynę. – Pomysł STS bardzo nam się spodobał i od razu przystąpiliśmy do pracy, by zdążyć na mecz z Zagłębiem Lubin -...
Unique One powiększa Zarząd
Agencja UNIQUE ONE powiększyła struktury Zarządu o trzy nowe osoby: Aleksandrę Izraelską, Emilię Kostkę i Macieja Olszankę. Grzegorz Bonder niezmiennie pozostaje na stanowisku Prezesa Zarządu.
Kampania Great Hair Stories dla Resibo od agencji Os3 i studia Warsaw Production
oS3 jako agencja wiodąca marki Resibo, odpowiada za komunikację wprowadzającą linię naturalnych kosmetyki do włosów. Kampania Great Hair Stories wspiera wejście marki w nową kategorię produktów do włosów, z zestawem szamponów, odżywek i serum na końcówki. Produkty to efekt dwóch lat pracy marki z technologami i trychologami. Każdy produkt posiada unikalną formulację,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764