logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CH Port Łódź w walentynkowym klimacie

  PR 12.02.2018, przeczytano 615 razy
ilustracjastrzałka

Kilkaset balonów w kształcie serc, zdjęcia, ogromny napis „LOVE”, a do tego warsztaty plastyczne oraz … prawdziwy Kupidyn z łukiem i strzałą miłości. Tak Port Łódź świętować będzie tegoroczne Walentynki. Atrakcje potrwają w Centrum trzy dni, od 12 do 14 lutego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ch-port-lodz-w-walentynkowym-klimacie,35416,artykul.html

Dzień Świętego Walentego to w ogólnie przyjętej tradycji święto wszystkich zakochanych. Jednak coraz częściej drobnymi upominkami, uśmiechem czy piękną kartką z życzeniami obdarzamy po prostu bliskie nam osoby, członków rodziny oraz przyjaciół, okazując im tym samym, że są dla nas ważni. Dla wszystkich, którzy chcą w tym roku powiedzieć komuś bliskiemu – „kocham cię”, Port Łódź przygotował walentynkowe atrakcje.

Pośrodku Atrium, obok sklepu IKEA pojawi się napis „LOVE” złożony z ogromnych i bardzo słodkich liter. Litery zyskają bowiem kształty tęczowego lizaka, donata z kolorową posypką, połączonych ze sobą wisienek oraz czekolady. Całość konstrukcji będzie miała 3 metry wysokości i aż 8 metrów szerokości. Przy napisie będzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie, które na naszą prośbę wykona nie kto inny, jak prawdziwy Kupidyn! Kogo w tym roku trafi swoją strzałą miłości? Wykonanymi w walentynkowej scenografii zdjęciami będzie można oczywiście dzielić się i oznaczać na fanpagu Portu Łódź.

Dodatkowo Atrium Centrum zostanie udekorowane balonami. Na czas Walentynek pojawi się tu 750 dużych czerwonych serduszek wypełnionych helem. Aby zdobyć balon i podarować serce wybranej osobie, wystarczy w trakcie trzech dni trwania atrakcji (12 – 14 luty) przedstawić paragon na kwotę minimum 50 zł za zakupy dokonane w sklepach Portu Łódź.

W Atrium z okazji Walentynek zorganizowana zostanie także strefa dla najmłodszych. To tu pod opieką animatorów, każde dziecko będzie mogło własnoręcznie przygotować walentynkową kartkę. Przy stanowiskach dedykowanych maluchom odbędą się warsztaty plastyczne, podczas których najmłodsi nauczą się, jak pięknie udekorować swoje kartki. Na warsztaty Port Łódź zaprasza od 12 do 14 lutego w godzinach pracy Centrum. Zajęcia są bezpłatne.

Źródło: CH Port Łódź

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764