logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CH Port Łódź w walentynkowym klimacie

  PR 12.02.2018, przeczytano 235 razy
ilustracjastrzałka

Kilkaset balonów w kształcie serc, zdjęcia, ogromny napis „LOVE”, a do tego warsztaty plastyczne oraz … prawdziwy Kupidyn z łukiem i strzałą miłości. Tak Port Łódź świętować będzie tegoroczne Walentynki. Atrakcje potrwają w Centrum trzy dni, od 12 do 14 lutego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ch-port-lodz-w-walentynkowym-klimacie,35416,artykul.html

Dzień Świętego Walentego to w ogólnie przyjętej tradycji święto wszystkich zakochanych. Jednak coraz częściej drobnymi upominkami, uśmiechem czy piękną kartką z życzeniami obdarzamy po prostu bliskie nam osoby, członków rodziny oraz przyjaciół, okazując im tym samym, że są dla nas ważni. Dla wszystkich, którzy chcą w tym roku powiedzieć komuś bliskiemu – „kocham cię”, Port Łódź przygotował walentynkowe atrakcje.

Pośrodku Atrium, obok sklepu IKEA pojawi się napis „LOVE” złożony z ogromnych i bardzo słodkich liter. Litery zyskają bowiem kształty tęczowego lizaka, donata z kolorową posypką, połączonych ze sobą wisienek oraz czekolady. Całość konstrukcji będzie miała 3 metry wysokości i aż 8 metrów szerokości. Przy napisie będzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie, które na naszą prośbę wykona nie kto inny, jak prawdziwy Kupidyn! Kogo w tym roku trafi swoją strzałą miłości? Wykonanymi w walentynkowej scenografii zdjęciami będzie można oczywiście dzielić się i oznaczać na fanpagu Portu Łódź.

Dodatkowo Atrium Centrum zostanie udekorowane balonami. Na czas Walentynek pojawi się tu 750 dużych czerwonych serduszek wypełnionych helem. Aby zdobyć balon i podarować serce wybranej osobie, wystarczy w trakcie trzech dni trwania atrakcji (12 – 14 luty) przedstawić paragon na kwotę minimum 50 zł za zakupy dokonane w sklepach Portu Łódź.

W Atrium z okazji Walentynek zorganizowana zostanie także strefa dla najmłodszych. To tu pod opieką animatorów, każde dziecko będzie mogło własnoręcznie przygotować walentynkową kartkę. Przy stanowiskach dedykowanych maluchom odbędą się warsztaty plastyczne, podczas których najmłodsi nauczą się, jak pięknie udekorować swoje kartki. Na warsztaty Port Łódź zaprasza od 12 do 14 lutego w godzinach pracy Centrum. Zajęcia są bezpłatne.

Źródło: CH Port Łódź

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764