logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CH Port Łódź w walentynkowym klimacie

  PR 12.02.2018, przeczytano 211 razy
ilustracjastrzałka

Kilkaset balonów w kształcie serc, zdjęcia, ogromny napis „LOVE”, a do tego warsztaty plastyczne oraz … prawdziwy Kupidyn z łukiem i strzałą miłości. Tak Port Łódź świętować będzie tegoroczne Walentynki. Atrakcje potrwają w Centrum trzy dni, od 12 do 14 lutego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ch-port-lodz-w-walentynkowym-klimacie,35416,artykul.html

Dzień Świętego Walentego to w ogólnie przyjętej tradycji święto wszystkich zakochanych. Jednak coraz częściej drobnymi upominkami, uśmiechem czy piękną kartką z życzeniami obdarzamy po prostu bliskie nam osoby, członków rodziny oraz przyjaciół, okazując im tym samym, że są dla nas ważni. Dla wszystkich, którzy chcą w tym roku powiedzieć komuś bliskiemu – „kocham cię”, Port Łódź przygotował walentynkowe atrakcje.

Pośrodku Atrium, obok sklepu IKEA pojawi się napis „LOVE” złożony z ogromnych i bardzo słodkich liter. Litery zyskają bowiem kształty tęczowego lizaka, donata z kolorową posypką, połączonych ze sobą wisienek oraz czekolady. Całość konstrukcji będzie miała 3 metry wysokości i aż 8 metrów szerokości. Przy napisie będzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie, które na naszą prośbę wykona nie kto inny, jak prawdziwy Kupidyn! Kogo w tym roku trafi swoją strzałą miłości? Wykonanymi w walentynkowej scenografii zdjęciami będzie można oczywiście dzielić się i oznaczać na fanpagu Portu Łódź.

Dodatkowo Atrium Centrum zostanie udekorowane balonami. Na czas Walentynek pojawi się tu 750 dużych czerwonych serduszek wypełnionych helem. Aby zdobyć balon i podarować serce wybranej osobie, wystarczy w trakcie trzech dni trwania atrakcji (12 – 14 luty) przedstawić paragon na kwotę minimum 50 zł za zakupy dokonane w sklepach Portu Łódź.

W Atrium z okazji Walentynek zorganizowana zostanie także strefa dla najmłodszych. To tu pod opieką animatorów, każde dziecko będzie mogło własnoręcznie przygotować walentynkową kartkę. Przy stanowiskach dedykowanych maluchom odbędą się warsztaty plastyczne, podczas których najmłodsi nauczą się, jak pięknie udekorować swoje kartki. Na warsztaty Port Łódź zaprasza od 12 do 14 lutego w godzinach pracy Centrum. Zajęcia są bezpłatne.

Źródło: CH Port Łódź

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita...
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3: Nowy obiektyw Olympus
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 o 16,6-krotnym powiększeniu oferuje wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych – od szerokiego kąta do tele. Szybki i precyzyjny system AF obiektywu oraz jego uszczelniona, lekka i kompaktowa obudowa gwarantują doskonałe efekty zarówno podczas wykonywania zdjęć krajobrazowych, jak i fotografowania ludzi. Wszechstronność ED 12-200mm...
Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej
8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca...
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pracują dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pozyskały nowego klienta - Polsko-Amerykańską Komisję Fulbrighta. To kolejne wydarzenie agencji zorganizowane w stylu TEDx.
Mimaki Europe rozpoczyna kampanię „Make the Difference”
Firma Mimaki, producent wielkoformatowych drukarek atramentowych i systemów tnących, rozpoczęła dziś kampanię pod hasłem „Make the Difference”, aby wyróżnić autorskie innowacje w dziedzinie druku oraz sukcesy klientów. Sam projekt, zainicjowany przez najbardziej inspirujące marki i dostawców usług druku w całej Europie, pokazuje różnorodność druku cyfrowego za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764