logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CH89, CH80, SH85 – nowe monitory dla profesjonalistów od firmy Samsung

  PR 29.08.2017, przeczytano 716 razy
ilustracjastrzałka

Samsung Electronics zaprezentuje na targach IFA 2017 trzy nowe monitory przeznaczone dla profesjonalistów: CH89 (34-calowy model o zakrzywionym ekranie), CH80 (27-calowy o zakrzywionym ekranie) i SH85 (23,8- i 27-calowe modele o płaskich ekranach).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ch89%2C-ch80%2C-sh85-%E2%80%93-nowe-monitory-dla-profesjonalistow-od-firmy-samsung,33546,artykul.html

Najnowsze monitory wyposażone są w interfejsy USB typu C, zapewniające bezproblemową łączność, zoptymalizowaną przejrzystość i niesamowite odwzorowanie barw w rozdzielczościach ultra WQHD (CH89), Full HD (CH80) i WQHD (SH85), a także bezramkową obudowę. Dzięki temu użytkownik może z powodzeniem zredukować przestrzeń roboczą z kilku ekranów do jednego.

Bezproblemowa łączność

Interfejs USB typu C umożliwia transmisję danych (Display Port) oraz zasilanie. Oprócz pozbycia się nadmiaru przewodów z przestrzeni biurowej, złącze USB zapewnia zgodność z laptopami, tabletami i urządzeniami przenośnymi, a dzięki temu prostsze przesyłanie danych. Użytkownicy mogą wyświetlać dokumenty i obrazy z mniejszych ekranów urządzeń mobilnych, takich jak tablet czy smartfon, na większym monitorze bez utraty jakości obrazu. Ponadto, zastosowanie oprogramowania Easy Setting Box firmy Samsung sprawia, że użytkownik może szybko i bezproblemowo dostosować parametry wyświetlania do swoich potrzeb.

W celu zapewnienia wygodnej współpracy i współdzielenia ekranu monitory CH80 i SH85 wyposażone są w technologię DP Out Daisy Chain. Użytkownicy mogą rozbudowywać swój obecny pulpit na pojedyncze monitory lub grupy monitorów za pośrednictwem jednego połączenia DP, dzięki czemu wyeliminowano potrzebę synchronizacji każdego monitora z komputerem lub innym zewnętrznym urządzeniem.

Zoptymalizowana przejrzystość i prezentacja kolorów

Najnowsze profesjonalne monitory firmy Samsung zaprojektowano tak, aby wyświetlać dokumenty i obrazy z optymalną przejrzystością i idealnym odwzorowaniem kolorów, wzmacniając drobne lub ukryte szczegóły. Rozdzielczość ultra WQHD (3440 x 1440), zastosowana w modelu CH89, zapewnia ostry obraz o prawie 2,5-krotnie większej gęstości pikseli niż FHD, tworząc szerszy i bardziej kolorowy obszar roboczy. Z kolei model SH85 z rozdzielczością WQHD (2560 x 1440) zapewnia szczegółowość obrazów o niemal 1,8-krotnie większej gęstości pikseli niż standardowe monitory FHD.

Większa wygoda dla profesjonalisty

Monitory CH89, CH80 i SH85 firmy Samsung dają większą swobodę dostosowania do wymagań użytkownika, co umożliwia zorganizowanie wygodniejszego i bardziej ergonomicznego miejsca pracy. Wszystkie trzy wyświetlacze wyposażone są w podstawkę o regulowanej wysokości z możliwością obracania i odchylania, co pozwala użytkownikom na ustawienie ich w idealnej dla siebie odległości i pozycji. Modele te oferują także funkcje Flicker Free i Eye Saver, zapobiegające szkodliwym dla wzroku zjawiskom, które mogą powodować zmęczenie wzroku podczas długotrwałego użytkowania.

Jeszcze większa przestrzeń robocza

Na targach IFA 2017 firma Samsung zaprezentuje również model CHG90 – 49-calowy monitor HDR  QLED. CHG90 jako pierwszy monitor na świecie rozszerza przestrzeń roboczą, oferując użytkownikom szeroki, panoramiczny obraz o proporcjach 32:9. Ten wyjątkowy wyświetlacz skutecznie zastępuje dwa połączone ze sobą 27-calowe monitory. W połączeniu z jakością obrazu HDR QLED, na monitorze CHG90 mieści się wiele różnych treści przy jednoczesnym utrzymaniu przejrzystej, kolorowej i realistycznej prezentacji. To monitor idealny dla branży finansowej, logistyki czy monitoringu.

Oprócz technologii optymalizacji ekranu Easy Setting Box, funkcja CH90 Picture-by-Picture umożliwia użytkownikom podłączanie i przeglądanie źródeł wejściowych bez pogarszania pierwotnej jakości obrazu. Rozbudowana łączność CHG90, w tym porty DP, Mini-DP, HDMI i USB, ułatwiają również dwustronne udostępnianie treści przy wykorzystaniu zewnętrznych urządzeń osobistych.

Źródło: Samsung

www.samsung.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764