logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Challengers - nowy projekt Publicon Sport

  PR 10.09.2024, przeczytano 494 razy
ilustracja

Rynek marketingu sportowego w Polsce wciąż ma ogromny potencjał wzrostu. Nie zadzieje się to jednak bez wzrostu kompetencji biznesowych i promocyjnych wśród zawodników. Challengers to usługa dla sportowców indywidualnych i drużyn łącząca wsparcie promocyjne, medialne i w pozyskiwaniu sponsorów. “Dziś za największymi sportowcami stają całe zespoły gwarantujące wsparcie w tych obszarach - my chcemy, żeby na takie wsparcie mógł liczyć każdy sportowiec” - mówi Anna Małys, liderka projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/challengers---nowy-projekt-publicon-sport,405602,artykul.html

W ramach Challengers sportowcy mają zagwarantowane wsparcie w rozwoju medialnym, social mediowym i biznesowym. Agencja przygotowuje też materiały sponsorskie i aktywnie poszukuje partnerów, oferując im nie tylko “ekspozycje” logo ale przede wszystkim wpisanie w szerszy kontekst i aktywacje sponsoringowe. Jest kilka pakietów cenowych i możliwości - żeby ta usługa była dostępna także dla początkujących sportowców.

Chcemy, aby polscy sportowcy stali się rozpoznawalni na arenie międzynarodowej i zdobyli silną, pozytywną reputację. Wierzymy, że skuteczny marketing sportowy nie polega tylko na pozyskiwaniu sponsorów, ale na tworzeniu autentycznych i inspirujących historii, które przyciągają uwagę mediów i fanów.

Gdy rozwijaliśmy Publicon Sport, zaczęło się do nas zgłaszać wielu sportowców. Jesteśmy dużym zespołem, z doświadczeniem w złożonych projektach, trudno było przełożyć to doświadczenie na małe projekty. Dlatego zbudowaliśmy osobny biznesowy unit” - mówi Szymon Sikorski, Prezes spółek z grupy Publicon.

Nasza praca na rzecz sportu zaczęła się od pomagania sportowcom, którzy tego szczególnie potrzebują. Podnoszenie ich kompetencji w obszarze komunikacji i sponsoringu to coś, co czujemy jako misję. Dlatego bardzo cieszymy się na start tego projektu

Za projektem stoi Publicon Sport - partner marketingowy PZPN oraz agencja specjalizująca się w sponsoringu i rozwoju biznesowym poprzez sport, Publicon - agencja PR i komunikacji, obecna od 18 lat na rynku, a także zespół portalu TheSport. Projekt prowadzi Anna Małys - była sportsmenka, która posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży marketingu sportowego. Specjalizuje się w obszarach takich jak sponsoring oraz marketing z udziałem influencerów na poziomie międzynarodowym.

Źródło: Publicon Sport

publicon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aktywacja konsumencka i promocja Monster x McLaren
W 2024 roku zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią współpracę z marką napojów energetycznych, Monster Energy. Logotyp firmy od tego momentu jest widoczny na kaskach, kombinezonach, czapkach i bidonach kierowców Lando Norrisa oraz Oscara Piastriego. W tym roku firmy postanowiły wystartować ze wspólną promocją handlową, w ramach...
Sebastian Stankiewicz w gangsterskim spocie społecznym
Dwie na trzy kury znoszące jaja w Polsce spędzają całe życie w ciasnej klatce. Stowarzyszenie Otwarte Klatki pokazuje, że każdy z nas może zmienić ich los – w najnowszym spocie organizacji aktor Sebastian Stankiewicz zaprasza do „gangu troski o nioski”. 
Jovan Protić Prezesem Zarządu IAA Polska w kadencji 2025-2027
We wtorek 10 czerwca członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na Walnym Zebraniu Wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2025 – 2027. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. 
Każda Puszka Cenna i Żabka edukują na temat systemu kaucyjnego
Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa Każda Puszka Cenna, w Polsce wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat nadchodzących zmian podczas happeningu na wrocławskim Placu Solnym.
Canon wspiera odbudowę raf koralowych
W wyniku partnerstwa powstało przełomowe, pierwsze w swoim rodzaju laboratorium hodowli koralowców w zachodniej części Oceanu Indyjskiego. Wykorzystuje ono zaawansowaną technologię obrazowania, której celem jest zwiększenie odporności raf koralowych na zmiany klimatu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764