logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chamlet - konkurs na najgorszą reklamę już na jesieni

   03.08.2010, przeczytano 2288 razy

Zakład Projektowania Komunikacji Uniwersytetu Wrocławskiego, organizacja naukowa projekt.design we współpracy ze Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej we Wrocławiu, przystępują do corocznego przyznawania Chamletów - nagród za najgorszy produkt w dziedzinie komunikacji społecznej. Rozdanie odbędzie się jesienią 2010 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chamlet---konkurs-na-najgorsza-reklame-juz-na-jesieni,11037,artykul.html

Jak mówi prof. dr hab. Michael Fleischer, przewodniczący kapituły konkursowej i pomysłodawca przedsięwzięcia, konkurs organizowany jest nie po to, by naigrywać się z nieudolnych projektantów, ale po to, by "wskazać błędy i pokazać obszary, w ramach których polski, i nie tylko polski, design mógłby się rozwijać".

Chamlety będą przyznawane w następujacych kategoriach:

  • najgorszy film reklamowy,
  • najgorsza reklama zewnętrzna,
  • najgorsza reklama prasowa,
  • najgorszy program communication design.

O przyznanie nagrody ubiegać mogą się wszystkie instytucje - firmy, urzędy, agencje reklamowe, agencje corporate identity operujące na terenie Polski, niezależnie od kraju ich pochodzenia.

W jury konkursu mają zasiąść m.in. Dirk Henkelmann, creative director TBWA, prof. Michael Fleischer (twórca ogólnej teorii komunikacji) i prof. Dariusz Doliński (psycholog specjalizujący się w psychologii społecznej i reklamy.

W każdej kategorii nominowane będą trzy zgłoszenia, nagrodzona zostanie zaś jedna z nich. Propozycje do nagrody można przesyłać do 1 października, na adres kapituły nagrody Chamlet (Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, ul. Joliot-Curie 15, 50-383 Wrocław, z dopiskiem “chamlet 2010”; lub na e-mail: chamlet(małpa)projekt-design.org)

Ogłoszenie wyników konkursu i wręczenie nagród odbędą się 26 listopada 2010 roku.

Źródło: pd.uni.wroc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764