logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chamlety dla najgorszych reklam rozdane

   06.12.2010, przeczytano 1183 razy

W gmachu Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego po raz pierwszy rozdano nagrody za najgorsze produkcje reklamowe w ramach Festiwalu Chamlet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chamlety-dla-najgorszych-reklam-rozdane,11689,artykul.html

Chamlet to pierwszy Polski festiwal najgorszych reklam i produktów komunikacji społecznej. W ramach pierwszej edycji zebrano ponad 300 projektów - 190 filmów reklamowych, 39 reklam zewnętrznych, 34 reklamy społeczno-polityczne, 31 programów communication design oraz 25 reklam prasowych. Wbrew pierwotnym założeniom konkursu, w finale znalazło się pięć nominowanych prac i jeden zwycięzca - kapituła konkursowa początkowo przewidywała trzy nominacje.

W jury zasiedli: prof. Michael Fleischer, prof. Dariusz Doliński, prof. Jerzy Jastrzębski, prof. Andrzej Zawada, prof. Grażyna Habrajska, prof. Aleksy Awdiejew, dr Michał Grech oraz Dirk Henkelmann.

Chamlety za rok 2010 otrzymali:

  • W kategorii reklama prasowa - Łukasz Kosy, za reklamę firmy odzieżowej guru gomez
  • W kategorii reklama zewnętrzna - OSM Chojnice, za reklamę twarogu Chojnice
  • W kategorii reklama telewizyjna - firma Militaria.pl, za reklamę pistoletu NICIS.
  • W kategorii reklama społeczno-polityczna - sztab wyborczy Pana Grzegorza Napieralskiego, za kampanię prezydencką.
  • W kategorii program communication design - firma Kaminiarz, za stronę internetową ''boczki warte zachodu''


Źródło: pd.uni.wroc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764