logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chamlety rozdane - czekamy na super-chalmeta!

   26.11.2011, przeczytano 5856 razy
ilustracjastrzałka

W piatek odbyła się druga gala rozdania nagród za najgorsze produkcje reklamowe. W gmachu Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Uniwersytetu Wrocławskiego kapituła konkursu, pod przewodnictwem prof. Michaela Fleischera zaprezentowałą tegorocznych ‚najgorszych z najgorszych’, przyznając „chamlety” w 5 kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chamlety-rozdane---czekamy-na-super-chalmeta%21,14014,artykul.html

A oto lista nagrodzonych:

1. reklama prasowa – za koncepcję wizualną dla reklamy prasowej, chamleta otrzymała firma ruck-zuck:

2. reklama zewnętrzna – za bezprawne wykorzystanie wizerunku ptaka, chamleta otrzymała sieć restauracji STP – szkoda ptaka.:

3. reklama społeczno-polityczna – za kreatywność, odwagę chamleta otrzymała Pani Lenart z Sojuszu Lewicy Demokratycznej

4. reklama filmowa – za ilość wykształconych studentów, za coraz częstsze pojawianie się w rankingach, chamleta otrzymała Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji

5. program communication design – za podwójną promocję chamleta otrzymuje firma ActivLab:

Jednocześnie 25 listopada wystartowało głosowanie na super chamleta za pośrednictwem portalu gazeta.pl. Głos na na „best of the best” tegorocznej edycji chamletów mozna oddać na stronie. http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/9,35751,10712029.html

Następna edycja „chamletów” odbędzie się za rok.

Źródło: Chamlet

www.chamlet.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764