W piatek odbyła się druga gala rozdania nagród za najgorsze produkcje reklamowe. W gmachu Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Uniwersytetu Wrocławskiego kapituła konkursu, pod przewodnictwem prof. Michaela Fleischera zaprezentowałą tegorocznych ‚najgorszych z najgorszych’, przyznając „chamlety” w 5 kategoriach.
A oto lista nagrodzonych:
1. reklama prasowa – za koncepcję wizualną dla reklamy prasowej, chamleta otrzymała firma ruck-zuck:
2. reklama zewnętrzna – za bezprawne wykorzystanie wizerunku ptaka, chamleta otrzymała sieć restauracji STP – szkoda ptaka.:
3. reklama społeczno-polityczna – za kreatywność, odwagę chamleta otrzymała Pani Lenart z Sojuszu Lewicy Demokratycznej
4. reklama filmowa – za ilość wykształconych studentów, za coraz częstsze pojawianie się w rankingach, chamleta otrzymała Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji
5. program communication design – za podwójną promocję chamleta otrzymuje firma ActivLab:
Jednocześnie 25 listopada wystartowało głosowanie na super chamleta za pośrednictwem portalu gazeta.pl. Głos na na „best of the best” tegorocznej edycji chamletów mozna oddać na stronie. http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/9,35751,10712029.html
Następna edycja „chamletów” odbędzie się za rok.
Źródło: Chamlet