logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Change Serviceplan autorem kampanii reklamowej Krakus

  PR 20.06.2018, przeczytano 1054 razy
ilustracjastrzałka

Agencja kreatywna Change Serviceplan, przygotowała nową kreację kampanii reklamowej dla marki Krakus, która promuje szeroką gamę produktów, szczególnie polecanych w sezonie grillowym. Kampanię rozpoczęły aktywności w mediach społecznościowych  oraz na portalach internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-change-serviceplan-autorem-kampanii-reklamowej-krakus,36957,artykul.html

Kampania prezentuje markę Krakus jako najlepszej jakości dodatki do grilla, tj.: ogórki (konserwowe, korniszony, smakowe – chilli, czosnkowe), chrzan klasyczny. Podobnie jak w Wielkanocnej odsłonie kampanii, bohaterami spotu są polecane produkty, którym nadano ludzkie cechy i zaangażowano w ciekawą historię rodzinnego, letniego popołudnia przy grillu.

- Planując działania reklamowe w internecie należy wziąć pod uwagę jego specyfikę oraz nowe sposoby konsumpcji mediów społecznościowych przez użytkowników. Zabawna i jednocześnie dynamiczna forma video reklam marki Krakus, angażuje internautów i zachęca do obejrzenia spotu w całości. Potwierdziły to wyniki wielkanocnej kampanii, w której wykorzystaliśmy podobne rozwiązania – podsumowuje Katarzyna Włodarczyk, Senior Account Manager, Change Serviceplan (Group One).

W ramach kampanii przygotowano 30-sekundowe spoty reklamowe oraz serię krótszych formatów dostosowanych do potrzeb mediów społecznościowych. Za strategię kampanii oraz poszczególne kreacje do komunikacji odpowiada agencja Change Serviceplan obsługująca markę Krakus od kwietnia 2017 roku. Zakupem mediów na potrzeby kampanii w internecie zajął się dział mediów Maspex. Reżyserem spotu był Kordian Kądziela. Postprodukcją zajęło się studio Waju i Karol Rządczyk.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764