logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Change Serviceplan i Media Ready dla Akademii Jazdy BMW Driving Experience

  PR 25.06.2019, przeczytano 160 razy
ilustracja

“Sprawdź jak szybko mija dzień”, pod tym hasłem powstała lokalna produkcja filmowa zrealizowana dla BMW Polska przez Change Serviceplan i Media Ready, promująca BMW M Intensive Training – treningi jazdy sportowej. Agencje należące do jednej grupy komunikacyjnej Group One, odpowiadają za koncept kreatywny oraz za produkcję i realizację kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/change-serviceplan-i-media-ready-dla-akademii-jazdy-bmw-driving-experience,383004,artykul.html

Program BMW M Intensive Training zapewnia doskonalenie umiejętności sportowej jazdy na torze wyścigowym pod okiem ekspertów. Każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji najnowsze modele BMW M, w tym limitowanej edycji Competition, kompetentnych instruktorów BMW Driving Experience oraz tory, które umożliwiają osiąganie wysokich prędkości w kontrolowanych warunkach.

Za realizację treningów odpowiada akademia jazdy BMW Driving Experience, która po 40 latach funkcjonowania na świecie, została otwarta również w Polsce. Akademia BMW Driving Experience, umożliwia rozwijanie pasji i zdobywanie doświadczenia za kierownicą BMW.

W ramach kampanii powstał spot video z hasłem przewodnim “Sprawdź jak szybko mija dzień” wyprodukowany we współpracy kreatywno-produkcyjnej, w modelu “in-house” Group One. Spot przedstawia trening BMW M Intensive i pozwala poczuć emocje, które temu towarzyszą. Za koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja kreatywna Change Serviceplan, a za produkcję Media Ready – agencja specjalizująca się w tworzeniu kreatywnego contentu video.

Kampania wystartowała 19 czerwca br.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764