logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Change Serviceplan i Media Ready dla BMW

  PR 25.06.2019, przeczytano 732 razy
ilustracja

“Sprawdź jak szybko mija dzień”, pod tym hasłem powstała lokalna produkcja filmowa zrealizowana dla BMW Polska przez Change Serviceplan i Media Ready, promująca BMW M Intensive Training – treningi jazdy sportowej. Agencje należące do jednej grupy komunikacyjnej Group One, odpowiadają za koncept kreatywny oraz za produkcję i realizację kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-change-serviceplan-i-media-ready-dla-bmw,383004,artykul.html

Program BMW M Intensive Training zapewnia doskonalenie umiejętności sportowej jazdy na torze wyścigowym pod okiem ekspertów. Każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji najnowsze modele BMW M, w tym limitowanej edycji Competition, kompetentnych instruktorów BMW Driving Experience oraz tory, które umożliwiają osiąganie wysokich prędkości w kontrolowanych warunkach.

Za realizację treningów odpowiada akademia jazdy BMW Driving Experience, która po 40 latach funkcjonowania na świecie, została otwarta również w Polsce. Akademia BMW Driving Experience, umożliwia rozwijanie pasji i zdobywanie doświadczenia za kierownicą BMW.

W ramach kampanii powstał spot video z hasłem przewodnim “Sprawdź jak szybko mija dzień” wyprodukowany we współpracy kreatywno-produkcyjnej, w modelu “in-house” Group One. Spot przedstawia trening BMW M Intensive i pozwala poczuć emocje, które temu towarzyszą. Za koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja kreatywna Change Serviceplan, a za produkcję Media Ready – agencja specjalizująca się w tworzeniu kreatywnego contentu video.

Kampania wystartowała 19 czerwca br.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764