logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Change Serviceplan i Media Republic realizują nową kampanię “Śmietana na 100%” dla marki Mlekpol

  PR 11.04.2022, przeczytano 380 razy

11 kwietnia ruszyła kampania Change Serviceplan i Media Republic opracowana dla Spółdzielni Mleczarskiej “Mlekpol” w Grajewie, promująca śmietany Łaciate.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/change-serviceplan-i-media-republic-realizuja-nowa-kampanie-%E2%80%9Csmietana-na-100procent_-dla-marki-mlekpol,395448,artykul.html

Współpraca jest wynikiem konkursu wygranego przez Change Serviceplan oraz Media Republic.

W ramach kampanii powstała Łaciata Akademia, która będzie inspirować kulinarnie, edukować w zakresie gotowania i zastosowania kwaśnej śmietany w kuchni. Sercem działań reklamowych jest serwis www.smietanalaciata.pl wspierany kampanią video, bannerową, działaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami oraz udziałem influencerów.

Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic. Jest to kolejna współpraca nawiązana między marką Mlekpol a Change Serviceplan i Media Republic. Od 2020 roku firmy współpracują w zakresie komunikacji serków Łaciatych oraz od ubiegłego roku również Maślanki Mrągowskiej.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764