logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Change Serviceplan i Media Republic rozpoczynają czwarty rok współpracy z Mlekpolem

  PR 28.03.2023, przeczytano 450 razy
ilustracjastrzałka

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie czwarty rok z rzędu powierzyła realizację kampanii serków śmietankowych „Łaciate” agencjom Change Serviceplan (Group One) oraz Media Republic (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/change-serviceplan-i-media-republic-rozpoczynaja-czwarty-rok-wspolpracy-z-mlekpolem,399433,artykul.html

W ramach współpracy aktywacja konsumencka “ŁaciaTy i JA”, zapoczątkowana w 2020 roku, wejdzie na nowe obszary. W tym roku hasło przewodnie kampanii to “Łaciaty i ja, i to co ważne”. Działania promocyjne mają na celu pokazanie wszechstronności zastosowania i dopasowania do bieżących potrzeb konsumentów serków “Łaciate”. Kampania opiera się na 4 filarach: pomysłowość, zaufanie i bezpieczeństwo, łatwość i wygoda oraz smak i zdrowie. Komunikacja bazuje na tradycyjnych polskich przysłowiach, przełamywanych nowoczesną interpretacją.

Aktywacja obejmuje komunikację w serwisie laciatyija.pl, emisję spotów w TV i na platformach VOD, promocję w social mediach, współpracę z influencerami oraz kampanię banerową.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiadają spółki należące do Group One: Change Serviceplan - za strategię, kreację i produkcję, oraz Media Republic - za planowanie i zakup mediów. Tym samym spółki rozpoczynają czwarty rok współpracy ze spółdzielnią Mlekpol.

Kampania rozpoczęła się z początkiem marca i potrwa do końca roku.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764