logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Change Serviceplan i Media Republic z kampanią dla spółdzielni Mlekpol w Grajewie

  PR 30.03.2023, przeczytano 952 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej oparta o ideę “Maślanka Mrągowska niejedno potrafi połączyć”. Po raz trzeci za strategię, kreację i realizację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/change-serviceplan-i-media-republic-z-kampania-dla-spoldzielni-mlekpol-w-grajewie,399461,artykul.html

Kampania promocyjna ma na celu pokazanie, że Maślanka Mrągowska dosłownie i w przenośni “niejedno potrafi połączyć” - łączy się ze składnikami pysznych potraw, zdrowiem i smakiem, od 25 lat łączy pokolenia, a także różne okazje do spożywania posiłków.

W ramach kontynuacji zeszłorocznego formatu powstały filmiki z cyklu Fridge Challenge, które jak dotychczas inspirują kulinarnie i zachęcają do pysznego, naturalnego i zdrowego gotowania z produktów, które mamy pod ręką, aby przy niewielkim wysiłku gotować zdrowo i smacznie.

Kontynuując prowadzenie działań skupiających się na ochronie środowiska, na stronie maslankamragowska.pl powstanie nowa, odświeżona formuła zakładki Eko Smaczki “Jak połączyć zakupy z oszczędnością”. Na platformie pojawi się także nowa sekcja contentowa, zawierająca  przepisy na każdą kieszeń z wykorzystaniem Maślanki Mrągowskiej.

Aktywacja składa się z sześciu cykli, każdy z nich będzie wspierany materiałami video, promowany kampanią banerową, aktywacjami konsumenckimi oraz publikacjami influencerów na Instagramie i TikToku. Wszystkie działania będą linkowały do głównego serwisu Maślanki Mrągowskiej.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One), planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One), a za produkcję materiałów video odpowiada dom produkcyjny Neverest Warsaw.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764