logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Change Serviceplan przygotowała kampanię wizerunkową dla marki BMW

  PR 20.09.2017, przeczytano 487 razy

Ruszyła najnowsza, ogólnopolska kampania wizerunkowa najmocniejszego, seryjnego modelu w historii BMW – M760Li xDrive, autorstwa agencji Change Serviceplan. Kreacja z głównym hasłem "Bądź sobą w najmocniejszym w historii BMW”, podkreśla jedyne w swoim rodzaju połączenie dynamiki i mocy z luksusem. Kampania jest pierwszą odsłoną nowej strategii marki BMW i będzie prowadzona w TV, kinie, prasie, online i social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/change-serviceplan-przygotowala-kampanie-wizerunkowa-dla-marki-bmw,33788,artykul.html

Pełen pasji, odkrywczy, twórczy, potężny, inspirujący” – taki jest model BMW M760Li xDrive. Równocześnie są to cechy, które charakteryzują jego kierowców. Koncept kreatywny kampanii zrealizowanej przez Change Serviceplan opiera się na przekonaniu, że Klienci BMW sami najlepiej wiedzą, kim są, czego chcą i co jest dla nich najważniejsze. Najlepiej jak będą sobą. BMW ich w tym wspiera. O tym jest najnowsza kampania.

- To jedna z najważniejszych kampanii marki w 2017 roku. Wracamy w niej do silnego przekazu o dynamice i osiągach, które są jednymi z głównych filarów marki BMW i łączymy z jej luksusowym charakterem. BMW wspiera indywidualność swoich Klientów, oferując najwyższej jakości wyposażenie z kolekcji BMW Individual, która pozwala stworzyć własne BMW, odzwierciedlające charakter właściciela – mówi Kacper Studencki, Brand and Customer Connection Manager

Agencja kreatywna Change Serviceplan odpowiada za obsługę BMW w wyniku wygranego przetargu w 2016 roku, do którego została zaproszona w ramach strategicznego partnerstwa Group One z Serviceplan Group. Serviceplan Group odpowiada za markę na 12 rynkach w regionie CEE. Media do kampanii zaplanował dom mediowy Initiative.

Źródło: BMW, Change Serviceplan


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: AnnaMazurek

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764