logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Change Serviceplan wdraża kampanię BMW serii 3 w Europie Wschodniej

  PR 13.03.2019, przeczytano 643 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Change Serviceplan, należąca do największej polskiej niezależnej grupy reklamowej Group One, rozszerza współpracę z BMW i rusza z kampanią launchującą nowy model BMW serii 3 na 9 rynkach Europy środkowo-wschodniej. Agencja odpowiada za adaptację i produkcję kampanii “Zawsze na prowadzeniu” na rynku lokalnym oraz za jej produkcję na rynki: Austrii, Czech, Słowacji, Słowenii, Grecji, Rumunii, Węgier i Bułgarii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-change-serviceplan-wdraza-kampanie-bmw-serii-3-w-europie-wschodniej,381607,artykul.html

Szeroko zakrojona kampania launchująca nowy model BMW serii 3 (7 generacja jednego z najbardziej popularnych modeli BMW) jest realizowana w TV, OOH, online, na kanałach social media oraz w salonach sprzedaży. Kreacja jest adaptacją centralnej kampanii przygotowanej przez agencję Serviceplan. Change Serviceplan, jako wiodąca agencja BMW w Polsce, przygotował jej adaptację w pełnym zakresie na 9 rynków.

- Po 2 latach lokalnej pracy dla BMW, rozszerzamy nasze działania. Wskakujemy na poziom regionalny, co jest dla nas wyzwaniem, ale przede wszystkich docenieniem i potwierdzeniem naszych kompetencji, związanych z dotychczasową pracą na polskim rynku - mówi Michał Tyburcy, Business Director Change Serviceplan.

Kreacja z głównym hasłem “Zawsze na prowadzeniu” podkreśla jeszcze bardziej sportowe wrażenia z jazdy, nowy język designu i liczne rozwiązania pozycjonujące siódmą generację flagowego modelu BMW jako wzór klasy Premium. Nowe BMW serii 3 oferuje przełomowe systemy asystujące kierowcy i najbardziej zaawansowane technologie łączności dostępne w BMW. To wszystko powoduje, że model jest w stanie sprostać aspiracjom jego nabywców, którzy zawsze są o krok do przodu przed innymi.

Kampania wystartowała 9 marca wraz z premierą nowego modelu BMW w salonach. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764