logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Change Serviceplan wygrał przetarg na relaunch Merlin.pl

  PR 07.08.2017, przeczytano 721 razy

Agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One) przygotuje relaunch merlin.pl, jednego z trzech najbardziej rozpoznawalnych sklepów internetowych w Polsce. Change Serviceplan odpowiada za kampanię wizerunkową i repozycjonowanie marki, po długiej nieobecności merlin.pl w mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/change-serviceplan-wygral-przetarg-na-relaunch-merlin.pl,33340,artykul.html

Szerokozasięgowa kampania ATLowa (w planie jest telewizja, outdoor i internet), to kolejny krok w dynamicznym rozwoju merlin.pl, po zmianie struktury właścicielskiej i starcie nowej platformy w 2016r.

Change Serviceplan, który wcześniej pracował m.in. dla Empik i Amazon, stworzy kompleksowy koncept kreatywny dla marki merllin.pl - m.in kampanię telewizyjną, która odświeży wizerunek marki. Działania reklamowe na dużą skalę zaplanowane na ten rok są związane z nowym etapem rozwoju merlin.pl. Za biznes od listopada 2015 r. odpowiada nowy właściciel – notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i specjalizująca się w e-commerce spółka Merlin Group S.A.

- Change Serviceplan zaproponował najbardziej kompleksową, uniwersalną i długoterminową strategię komunikacji, która przekonała nas od razu. Jestem pewny, że kampania merlin.pl zostanie zauważona i będzie pozytywnie przyjęta przez klientów i branżę reklamową –
powiedział Marek Friedman, Wiceprezes ds. Marketingu i Sprzedaży Merlin Group S.A.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, który wygrał obsługę Merlin Group w zeszłym roku.

Źródło: Change ServicePlan


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: AnnaMazurek

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Robert Lewandowski rozpoczął współpracę z G2A
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką z przyjemnością ogłasza nawiązanie długoterminowej współpracy z gwiazdą futbolu, Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media - agencja mediowa, która powstała w wyniku współpracy Roberta Lewandowskiego i Group One. Dwukrotny zdobywca nagrody...
Maja Staśko otwiera „sklep”: kampania przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu dzieci
W ramach kampanii społecznej #ToNieJestNormalne działaczka społeczna Maja Staśko odsłoni nietypową witrynę sklepową w samym centrum Warszawy, zwracającą uwagę na problem wykorzystania seksualnego online najmłodszych. Jak pokazuje najnowsze badanie 6 na 10 młodych Polaków spotkało się z próbami wykorzystania na tle seksualnym w sieci.  
Alior Bank 15 maja br. rozpoczął kampanię marketingową promującą nową ofertę kredytu hipotecznego „Własne M w Wielkim Mieście”, który umożliwia klientom spełnienie marzenia o mieszkaniu w metropolii. Działania marketingowe będą realizowane do połowy czerwca.
ICEA wyłącznym partnerem SEO z Europy w Vendasta
ICEA S.A., one-stop shop dla e-commerce, zacieśnia kooperację z kanadyjskim marketplace B2B Vendasta, który współpracuje z przeszło 60 tys. partnerów handlowych na całym świecie. Globalny zasięg firmy obejmuje obsługę ponad 5,5 miliona małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań cyfrowych. Vendasta poszukując partnera...
Nowości z konferencji Google Marketing Live 2024
Podczas konferencji Google Marketing Live 2024 ogłoszone zostały nowości w obszarze reklam, oparte na sztucznej inteligencji. Marketerzy i marketerki będą mogli w swojej pracy wykorzystać m.in. nowe narzędzia do generowania grafiki i tekstów (zasobów kreatywnych) w kampaniach Performance Max, immersyjne formaty reklam, takie jak wirtualne przymierzalnie, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764