Agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One) przygotuje relaunch merlin.pl, jednego z trzech najbardziej rozpoznawalnych sklepów internetowych w Polsce. Change Serviceplan odpowiada za kampanię wizerunkową i repozycjonowanie marki, po długiej nieobecności merlin.pl w mediach.
Szerokozasięgowa kampania ATLowa (w planie jest telewizja, outdoor i internet), to kolejny krok w dynamicznym rozwoju merlin.pl, po zmianie struktury właścicielskiej i starcie nowej platformy w 2016r.
Change Serviceplan, który wcześniej pracował m.in. dla Empik i Amazon, stworzy kompleksowy koncept kreatywny dla marki merllin.pl - m.in kampanię telewizyjną, która odświeży wizerunek marki. Działania reklamowe na dużą skalę zaplanowane na ten rok są związane z nowym etapem rozwoju merlin.pl. Za biznes od listopada 2015 r. odpowiada nowy właściciel – notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i specjalizująca się w e-commerce spółka Merlin Group S.A.
- Change Serviceplan zaproponował najbardziej kompleksową, uniwersalną i długoterminową strategię komunikacji, która przekonała nas od razu. Jestem pewny, że kampania merlin.pl zostanie zauważona i będzie pozytywnie przyjęta przez klientów i branżę reklamową – powiedział Marek Friedman, Wiceprezes ds. Marketingu i Sprzedaży Merlin Group S.A.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, który wygrał obsługę Merlin Group w zeszłym roku.
Źródło: Change ServicePlan
Odświeży wizerunek marki?
Chyba odbuduje.
Nie. Pojęcie "odbuduje" oznaczałoby powrót do stanu poprzedniego, a tutaj plany są inne.
Dokładnie tak, należy odbudować zaufanie do marki Merlin.
Mowa jest o repozycjonowaniu marki - to co innego niż powrót do dawnej grupy odbiorców z dawnym wizerunkiem.
Marka już nie istnieje w świadomości odbiorcy. Zbankrutowała, zeszła z tego świata.
Nie ma więc mowy o repozycjonowaniu, bo repozycjonować można coś, co jest.
Jeśli nic nie ma, ale było wcześniej, to można odbudować a potem repozycjonować.
Skoro została tylko kamieni kupa, to po co odbudowywać i repozycjonować zamiast od razu zbudować na nowych pozycjach?
Może mają PLAN?
Tego się nie dowiemy, bo jeśli tak, to jest to zapewne TAJNY PLAN.
Dowqiemy się.
Gdy będą kolejny raz grzebać Merlina, na pewno komuś się wymsknie przyczyna zgonu.
Widzisz jakieś przesłanki świadczące o tym że firma będzie podlegać "grzebaniu"?