logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Change Serviceplan wygrał przetarg na relaunch Merlin.pl

  PR 07.08.2017, przeczytano 628 razy

Agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One) przygotuje relaunch merlin.pl, jednego z trzech najbardziej rozpoznawalnych sklepów internetowych w Polsce. Change Serviceplan odpowiada za kampanię wizerunkową i repozycjonowanie marki, po długiej nieobecności merlin.pl w mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/change-serviceplan-wygral-przetarg-na-relaunch-merlin.pl,33340,artykul.html

Szerokozasięgowa kampania ATLowa (w planie jest telewizja, outdoor i internet), to kolejny krok w dynamicznym rozwoju merlin.pl, po zmianie struktury właścicielskiej i starcie nowej platformy w 2016r.

Change Serviceplan, który wcześniej pracował m.in. dla Empik i Amazon, stworzy kompleksowy koncept kreatywny dla marki merllin.pl - m.in kampanię telewizyjną, która odświeży wizerunek marki. Działania reklamowe na dużą skalę zaplanowane na ten rok są związane z nowym etapem rozwoju merlin.pl. Za biznes od listopada 2015 r. odpowiada nowy właściciel – notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i specjalizująca się w e-commerce spółka Merlin Group S.A.

- Change Serviceplan zaproponował najbardziej kompleksową, uniwersalną i długoterminową strategię komunikacji, która przekonała nas od razu. Jestem pewny, że kampania merlin.pl zostanie zauważona i będzie pozytywnie przyjęta przez klientów i branżę reklamową –
powiedział Marek Friedman, Wiceprezes ds. Marketingu i Sprzedaży Merlin Group S.A.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, który wygrał obsługę Merlin Group w zeszłym roku.

Źródło: Change ServicePlan


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: AnnaMazurek

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Odświeży wizerunek marki?

Chyba odbuduje.

avatar użytkownika
,

Nie. Pojęcie "odbuduje" oznaczałoby powrót do stanu poprzedniego, a tutaj plany są inne.  

,

Dokładnie tak, należy odbudować zaufanie do marki Merlin.
  

avatar użytkownika
,

Mowa jest o repozycjonowaniu marki - to co innego niż powrót do dawnej grupy odbiorców z dawnym wizerunkiem.  

,

Marka już nie istnieje w świadomości odbiorcy. Zbankrutowała, zeszła z tego świata.
Nie ma więc mowy o repozycjonowaniu, bo repozycjonować można coś, co jest.
Jeśli nic nie ma, ale było wcześniej, to można odbudować a potem repozycjonować.
  

avatar użytkownika
,

Skoro została tylko kamieni kupa, to po co odbudowywać i repozycjonować zamiast od razu zbudować na nowych pozycjach?  

,

Może mają PLAN?  

avatar użytkownika
,

Tego się nie dowiemy, bo jeśli tak, to jest to zapewne TAJNY PLAN.  

,

Dowqiemy się.
Gdy będą kolejny raz grzebać Merlina, na pewno komuś się wymsknie przyczyna zgonu.
  

avatar użytkownika
,

Widzisz jakieś przesłanki świadczące o tym że firma będzie podlegać "grzebaniu"?  

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764