logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Change Serviceplan z europejską kampanią dla G2A

  PR 30.07.2019, przeczytano 1024 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania marki G2A.com pod hasłem “You lose, when you overpay”, którą na rynki europejskie przygotował Change Serviceplan (Group One). W przetargu Change pokonał 12 zaproszonych agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-change-serviceplan-z-europejska-kampania-dla-g2a,383414,artykul.html

G2A.com to marketplace skierowany do graczy i geeków, obsługujący użytkowników z całego świata. Założona w Polsce firma jest globalnym liderem w sprzedaży gier on-line, a teraz postanowiła rozszerzyć swoje usługi o sprzedaż elektroniki i sprzętu dla graczy. Kampania przygotowana przez Change Serviceplan to globalny launch marki G2A.com w tej kategorii.

Myślą przewodnią i hasłem kampanii jest “You lose, when you overpay”. Idea kreatywna pokazuje przewagę rynkową G2A - bardzo konkurencyjne ceny - poprzez nawiązanie do świata graczy i do prostego insightu, że gra się po to, żeby wygrywać. Fabuła filmu reklamowego pokazuje kilka sytuacji, w których gracze, którzy “przepłacili” czują się tak, jakby dali się pokonać swoim wirtualnych wrogom. Bohaterów spotu, kupujących w innych miejscach niż G2A (czyt. drożej), czeka przegrana… game over!

ilustracjastrzałka

Key visual kampanii

Mocne osadzenie fabuły reklamy w kontekście gamingu podkreśla kompetencje G2A. Gracze są pierwszą, naturalną grupą odbiorców marki. Dla nich powstają wszystkie innowacje i oni są głównym celem strategii poszerzania oferty G2A, po to by w jednym miejscu mogli znaleźć wszystko, czego potrzebują do grania, w najlepszej cenie.

Gaming jest bardzo hermetycznym segmentem i nie każdy potrafi się w nim odnaleźć. Dlatego też zbriefowaliśmy aż 12 agencji. Change Serviceplan zaprezentowało najlepszy pomysł który idealnie wpisywał się zarówno w grupę docelową jak i filozofię marki G2A. Hasło przewodnie: „You lose when you overpay” to genialne połączenie gamingowego „przegrywania” oraz kluczowego dla naszej marki pozycjonowania skupionego na świetnych cenach” - mówi Marek Magoń - Head of Brand and Marketing Communications w G2A.COM

"Trudno nie dostrzec, że gaming jest potężną branżą, która ma za sobą nie tylko wielkie budżety, ale przede wszystkim armię oddanych użytkowników. W tę kampanię włożyliśmy całe nasze gamingowe serca. A otwartość klienta pozwoliła nam rozwinąć skrzydła i zabawić się pracą tak, jakbyśmy zarywali nocki grając w ulubione gry” - mówią Dominik Przerwa i Marcin Nowakowski, z działu kreacji Change Serviceplan.

Change Serviceplan odpowiada za koncepcję całej platformy komunikacji marki, pomysł kreatywny kampanii, Key Visual, przygotowanie filmu oraz skrótów i wersji taktycznych spotu do kampanii online na rynki europejskie.

W ramach jednej grupy komunikacyjnej, pod jednym dachem Group One, G2A.com współpracuje również z SalesTube. Agencja “one stop shop dla e-commerce” doradza G2A w zakresie analityki, mediów i technologii.

Spot:

Teaser:

Źródło: Change Serviceplan

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764