logo
WIADOMOŚCI

Change Serviceplan z kampanią antysmogowego filtra BMW

  PR 12.01.2018, przeczytano 357 razy
ilustracjastrzałka

W odpowiedzi na narastający w Polsce problem ze smogiem, agencja Change Serviceplan należąca do Group One przygotowała specjalnie na lokalny rynek kampanię reklamową antysmogowego filtra powietrza BMW. Jej celem jest pokazanie, że marka BMW przyłącza się do walki ze smogiem – wprowadzając nowy filtr dostarcza konsumentom radości z lepszej jakości powietrza, ale także wspiera zrównoważony rozwój i dba o środowisko. Do zadań agencji należało opracowanie strategii kampanii oraz poszczególnych kreacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/change-serviceplan-z-kampania-antysmogowego-filtra-bmw,35100,artykul.html

BMW mocno stawia na zrównoważony rozwój. Tylko w 2017 roku wprowadziła na rynek ponad 100 000 pojazdów z napędem elektrycznym. W ofercie ma także silniki wysokoprężne z najnowocześniejszą technologią Euro 6 zmniejszającą emisję CO2. BMW dokłada wszelkich starań, aby zostać najbardziej innowacyjną i zrównoważoną firmą w branży motoryzacyjnej, tworząc wartość dodaną zarówno dla środowiska jak i społeczeństwa.

Zrównoważony rozwój to część nas tak samo jak radość z jazdy. Wraz z BMW i jako pierwszy producent w Niemczech jednoznacznie weszliśmy na drogę elektrycznej mobilności – powiedział Prezes Zarządu BMW AG, Harald Krüger. Jesteśmy przekonani, że mobilność przyszłości, przy całej emocjonalnej stronie i przy radości z jazdy, może być tylko mobilnością zrównoważoną. Idziemy tą drogą konsekwentnie i z maksymalną prędkością. Żaden z liczących się konkurentów nie ma w tej chwili tak wielu zelektryfikowanych samochodów na drogach jak my.

Marka wprowadziła właśnie filtr antysmogowy BMW Fine Dust Filter. Dzięki rewolucyjnej, potwierdzonej przez badania technice filtrowania (PM 10 do 99,5%, PM 2,5 do 70%) szkodliwe cząstki wewnątrz auta zostają ograniczone do absolutnego minimum, a pasażerowie mogą cieszyć się czystym powietrzem.

Kampania "Czysta radość z jazdy"

Chcąc odpowiedzieć na narastający problem smogu w Polsce, marka BMW zaprezentowała nową lokalna kampanię. Jej przygotowanie powierzyła agencji Change Serviceplan, która należy do Group One. Głównym hasłem kampanii jest "Czysta radość z jazdy", a wśród jej celów, oprócz wsparcia sprzedażowego nowego produktu, wymienić można budowanie wizerunku brandu, który wspiera zrównoważony rozwój i dba o środowisko.

Agencja Change Serviceplan jest autorem strategii oraz kreacji kampanii. To pierwsza tak duża, w 100% zrealizowana lokalnie produkcja w ramach współpracy agencji z BMW. Kampania jest prowadzona w social mediach. Powstały w jej ramach spot wyreżyserował Szymon Pawlik. Autorem zdjęć jest Kajetan Plis a muzykę skomponował polski producent muzyczny Duit. Produkcją zajęło się studio Papaya Films. Spot wideo jest emitowany w internecie od 11 stycznia 2018 r.

Źródło: Change Serviceplan

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Amica wśród sponsorów kampanii „Diagnostyka jajnika”
Grupa Amica od roku kampanie społeczne organizowane przez Ogólnopolską Organizację „Kwiat Kobiecości”. Ich celem jest popularyzacja zdrowego stylu życia wśród pań, profilaktyka najgroźniejszych chorób spośród tych potocznie zwanych kobiecymi – nowotworowych. 16 października rozpoczęła się kolejna kampania, pod hasłem...
Giętarki HD Green Series w Automatic Letter Bender
Jako autoryzowany przedstawiciel marki HD wprowadziliśmy do oferty nowe giętarki HD GREEN SERIES. Dlaczego są godne uwagi? To doskonałe rozwiązanie dla firm poszukujących kompromisu pomiędzy dobrą jakością systemu gięcia i nacinania oraz przystępną ceną.
Panasonic wprowadził na rynek wielkoformatowe wyświetlacze 4K z serii EQ1
Panasonic uzupełnił ofertę wyświetlaczy 4K o sześć nowych modeli z linii EQ1. Ekrany o przekątnych od 43 do 86 cali oferują wysoką jakość obrazu, łatwą instalację oraz szerokie możliwości zastosowania.
Magazyn „My Fashion Connection” od Hand Made
Krakowska agencja reklamowa Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną oraz stworzenie treści do e-magazynu „My Fashion Connection”, który stanowił nieodłączny element kampanii marki Orsay z Jessiką Mercedes.
„2foru Stories” – nowa aktywacja w aplikacji Mcdonald’s
Zupełnie nowa odsłona oferty 2forU czeka w aplikacji McDonald’s. Codziennie, aż do 18 listopada, będzie można w niej znaleźć inną i nieznaną wcześniej ofertę rabatową. Trzeba się śpieszyć, bo każda promocja dostępna jest tylko przez jeden dzień! Do menu dołącza też zupełnie nowy burger – Fresh Tasty. Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie,...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone