logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Change Serviceplan z kampanią antysmogowego filtra BMW

  PR 12.01.2018, przeczytano 895 razy
ilustracjastrzałka

W odpowiedzi na narastający w Polsce problem ze smogiem, agencja Change Serviceplan należąca do Group One przygotowała specjalnie na lokalny rynek kampanię reklamową antysmogowego filtra powietrza BMW. Jej celem jest pokazanie, że marka BMW przyłącza się do walki ze smogiem – wprowadzając nowy filtr dostarcza konsumentom radości z lepszej jakości powietrza, ale także wspiera zrównoważony rozwój i dba o środowisko. Do zadań agencji należało opracowanie strategii kampanii oraz poszczególnych kreacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-change-serviceplan-z-kampania-antysmogowego-filtra-bmw,35100,artykul.html

BMW mocno stawia na zrównoważony rozwój. Tylko w 2017 roku wprowadziła na rynek ponad 100 000 pojazdów z napędem elektrycznym. W ofercie ma także silniki wysokoprężne z najnowocześniejszą technologią Euro 6 zmniejszającą emisję CO2. BMW dokłada wszelkich starań, aby zostać najbardziej innowacyjną i zrównoważoną firmą w branży motoryzacyjnej, tworząc wartość dodaną zarówno dla środowiska jak i społeczeństwa.

Zrównoważony rozwój to część nas tak samo jak radość z jazdy. Wraz z BMW i jako pierwszy producent w Niemczech jednoznacznie weszliśmy na drogę elektrycznej mobilności – powiedział Prezes Zarządu BMW AG, Harald Krüger. Jesteśmy przekonani, że mobilność przyszłości, przy całej emocjonalnej stronie i przy radości z jazdy, może być tylko mobilnością zrównoważoną. Idziemy tą drogą konsekwentnie i z maksymalną prędkością. Żaden z liczących się konkurentów nie ma w tej chwili tak wielu zelektryfikowanych samochodów na drogach jak my.

Marka wprowadziła właśnie filtr antysmogowy BMW Fine Dust Filter. Dzięki rewolucyjnej, potwierdzonej przez badania technice filtrowania (PM 10 do 99,5%, PM 2,5 do 70%) szkodliwe cząstki wewnątrz auta zostają ograniczone do absolutnego minimum, a pasażerowie mogą cieszyć się czystym powietrzem.

Kampania "Czysta radość z jazdy"

Chcąc odpowiedzieć na narastający problem smogu w Polsce, marka BMW zaprezentowała nową lokalna kampanię. Jej przygotowanie powierzyła agencji Change Serviceplan, która należy do Group One. Głównym hasłem kampanii jest "Czysta radość z jazdy", a wśród jej celów, oprócz wsparcia sprzedażowego nowego produktu, wymienić można budowanie wizerunku brandu, który wspiera zrównoważony rozwój i dba o środowisko.

Agencja Change Serviceplan jest autorem strategii oraz kreacji kampanii. To pierwsza tak duża, w 100% zrealizowana lokalnie produkcja w ramach współpracy agencji z BMW. Kampania jest prowadzona w social mediach. Powstały w jej ramach spot wyreżyserował Szymon Pawlik. Autorem zdjęć jest Kajetan Plis a muzykę skomponował polski producent muzyczny Duit. Produkcją zajęło się studio Papaya Films. Spot wideo jest emitowany w internecie od 11 stycznia 2018 r.

Źródło: Change Serviceplan

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764