logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Change Serviceplan z kolejną odsłoną kampanii leku Aleric Deslo Active

  PR 12.04.2018, przeczytano 1270 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa odsłona kampanii telewizyjnej promującej lek przeciwalergiczny Aleric - marki z portfolio USP Zdrowie. Tym razem spot prezentuje lek Aleric Deslo Active w postaci tabletek przeznaczonych dla dorosłych oraz w nowej formie syropu dedykowanego dzieciom.  Za przygotowanie kampanii odpowiadała agencja kreatywna Change Serviceplan należąca do Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-change-serviceplan-z-kolejna-odslona-kampanii-leku-aleric-deslo-active,36136,artykul.html

Spot reklamowy przygotowany w ramach kampanii przypomina, że alergia nie musi już psuć nam planów. Dzięki stosowaniu leku Aleric Deslo Active dostępnego w postaci nowoczesnej tabletki bez popijania dla dorosłych, a dla dzieci w postaci syropu, można nawet na 24 godziny złagodzić objawy alergii, takie jak łzawienie, katar i świąd. Co więcej, lek ten nie powoduje senności.

W ramach kampanii przygotowano 30-sekundowy spot reklamowy. Działania są prowadzone w najbardziej popularnych kanałach telewizyjnych w Polsce. Za przygotowanie strategii kampanii, produkcję i poszczególne kreacje odpowiadała agencja Change Serviceplan należąca do Group One, która przygotowała także dwie poprzednie odsłony kampanii leku Aleric. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker. Produkcją zajęło się studio Badi Badi.


Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764