logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Change Serviceplan z nową kampanią marki Biotebal

  PR 16.05.2018, przeczytano 492 razy
ilustracjastrzałka

Agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One), po wygranym przetargu przygotowała nową kampanię reklamową produktów marki Biotebal, które pomagają przeciwdziałać wypadaniu włosów, spowodowanemu niedoborem biotyny. W ramach współpracy przygotowano spoty reklamowe prezentujące szampon i odżywkę o potwierdzonej skuteczności działania oraz lek w postaci wygodnych do stosowania tabletek. Change Serviceplan opracował kampanię w taki sposób, by wyróżniała się spośród innych. W tym celu wykorzystano koncept kreatywny polegający na wprowadzeniu postaci trychologa oraz fryzjerki wysłuchującej problemów z włosami swoich pacjentek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/change-serviceplan-z-nowa-kampania-marki-biotebal,36520,artykul.html

Biotebal to firma oferująca produkty przeciw wypadaniu włosów spowodowanym niedoborem biotyny. Na portfolio marki składają się dwie formuły produktów – wygodne w stosowaniu tabletki oraz kosmetyki do pielęgnacji włosów, takie jak szampon i odżywka. Biotebal Tabletki, jako jedyne, posiadają status leku i zawierają największą możliwą dawkę biotyny (5 mg), która działa na wypadanie włosów i dodatkowo wzmacnia osłabione paznokcie. Doskonałym uzupełnieniem kuracji na problemy spowodowane niedoborem biotyny są zaś stworzone z innowacyjnego kompleksu składników szampon i odżywka.

- Dotychczasowy format komunikacji Klienta przynosił bardzo dobre efekty, jednak nadszedł czas na jego zmianę i odświeżenie. Naszym zadaniem była odpowiedź na tę potrzebę. Przygotowaliśmy kilka koncepcji kreatywnych, które następnie zostały poddane badaniom a zwycięskie historie doczekały się realizacji – mówi Jolanta Mazurek, Business Director, Change Serviceplan.

Spoty przygotowane w ramach kampanii wyświetlane są w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych w Polsce oraz w Internecie. Za kreację kampanii odpowiadała agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One). Reżyserką spotów jest Anna Maliszewska, produkcją zajęło się Oto Studio, a post produkcją Expresso.

/

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na tej drukarce wielkoformatowej Mutoh powstają… maty podłogowe
Firma Flocmat korzysta z drukarek sublimacyjnych japońskiej marki Mutoh do produkcji… spersonalizowanych mat podłogowych. Poznajcie kolejną historię sukcesu druku cyfrowego.
Panasonic na ISE 2019
W tym roku Panasonic zaprezentuje podczas targów ISE swoje najnowsze technologie audio-wizualne dla branży rozrywkowej, edukacyjnej, do pokazów publicznych, prezentacji firmowych i pracy grupowej. Podczas wydarzenia firma stworzy m.in supernowoczesną ulicę handlową i futurystyczną salę lekcyjną.
Podczas tegorocznej edycji targów ISE Ricoh zaprezentuje najnowsze rozwiązania ułatwiające współpracę, urządzenia i systemy dla sal konferencyjnych oraz z zakresu digital signage. Uczestnicy targów będą mogli m.in. poznać możliwości autorskiego oprogramowania Smart Meeting Assistant i jako pierwsi przetestować najnowszą serią monitorów interaktywnych....
Arkady Wrocławskie z nową linia kreatywną
Arkady Wrocławskie konsekwentnie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.
Prowly z Chief People & Culture Officerem
Prowly, firma technologiczna oferująca rozwiązania dla branży PR, zacieśnia współpracę z Izą Klat, która dołącza do zespołu jako Chief People & Culture Officer. Wcześniej związana m.in. z Google, wspiera teraz coachingowo i doradczo startup Joanny Drabent i Sebastiana Przyborowskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone