logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Change Serviceplan z nową kampanią marki Biotebal

  PR 16.05.2018, przeczytano 2705 razy
ilustracjastrzałka

Agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One), po wygranym przetargu przygotowała nową kampanię reklamową produktów marki Biotebal, które pomagają przeciwdziałać wypadaniu włosów, spowodowanemu niedoborem biotyny. W ramach współpracy przygotowano spoty reklamowe prezentujące szampon i odżywkę o potwierdzonej skuteczności działania oraz lek w postaci wygodnych do stosowania tabletek. Change Serviceplan opracował kampanię w taki sposób, by wyróżniała się spośród innych. W tym celu wykorzystano koncept kreatywny polegający na wprowadzeniu postaci trychologa oraz fryzjerki wysłuchującej problemów z włosami swoich pacjentek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-change-serviceplan-z-nowa-kampania-marki-biotebal,36520,artykul.html

Biotebal to firma oferująca produkty przeciw wypadaniu włosów spowodowanym niedoborem biotyny. Na portfolio marki składają się dwie formuły produktów – wygodne w stosowaniu tabletki oraz kosmetyki do pielęgnacji włosów, takie jak szampon i odżywka. Biotebal Tabletki, jako jedyne, posiadają status leku i zawierają największą możliwą dawkę biotyny (5 mg), która działa na wypadanie włosów i dodatkowo wzmacnia osłabione paznokcie. Doskonałym uzupełnieniem kuracji na problemy spowodowane niedoborem biotyny są zaś stworzone z innowacyjnego kompleksu składników szampon i odżywka.

- Dotychczasowy format komunikacji Klienta przynosił bardzo dobre efekty, jednak nadszedł czas na jego zmianę i odświeżenie. Naszym zadaniem była odpowiedź na tę potrzebę. Przygotowaliśmy kilka koncepcji kreatywnych, które następnie zostały poddane badaniom a zwycięskie historie doczekały się realizacji – mówi Jolanta Mazurek, Business Director, Change Serviceplan.

Spoty przygotowane w ramach kampanii wyświetlane są w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych w Polsce oraz w Internecie. Za kreację kampanii odpowiadała agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One). Reżyserką spotów jest Anna Maliszewska, produkcją zajęło się Oto Studio, a post produkcją Expresso.

/

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764