logo
WIADOMOŚCI

Change Serviceplan z nową kampanią marki Biotebal

Mateusz Zawiślak  PR 16.05.2018, przeczytano 174 razy
ilustracjastrzałka

Agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One), po wygranym przetargu przygotowała nową kampanię reklamową produktów marki Biotebal, które pomagają przeciwdziałać wypadaniu włosów, spowodowanemu niedoborem biotyny. W ramach współpracy przygotowano spoty reklamowe prezentujące szampon i odżywkę o potwierdzonej skuteczności działania oraz lek w postaci wygodnych do stosowania tabletek. Change Serviceplan opracował kampanię w taki sposób, by wyróżniała się spośród innych. W tym celu wykorzystano koncept kreatywny polegający na wprowadzeniu postaci trychologa oraz fryzjerki wysłuchującej problemów z włosami swoich pacjentek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/change-serviceplan-z-nowa-kampania-marki-biotebal,36520,artykul.html

Biotebal to firma oferująca produkty przeciw wypadaniu włosów spowodowanym niedoborem biotyny. Na portfolio marki składają się dwie formuły produktów – wygodne w stosowaniu tabletki oraz kosmetyki do pielęgnacji włosów, takie jak szampon i odżywka. Biotebal Tabletki, jako jedyne, posiadają status leku i zawierają największą możliwą dawkę biotyny (5 mg), która działa na wypadanie włosów i dodatkowo wzmacnia osłabione paznokcie. Doskonałym uzupełnieniem kuracji na problemy spowodowane niedoborem biotyny są zaś stworzone z innowacyjnego kompleksu składników szampon i odżywka.

- Dotychczasowy format komunikacji Klienta przynosił bardzo dobre efekty, jednak nadszedł czas na jego zmianę i odświeżenie. Naszym zadaniem była odpowiedź na tę potrzebę. Przygotowaliśmy kilka koncepcji kreatywnych, które następnie zostały poddane badaniom a zwycięskie historie doczekały się realizacji – mówi Jolanta Mazurek, Business Director, Change Serviceplan.

Spoty przygotowane w ramach kampanii wyświetlane są w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych w Polsce oraz w Internecie. Za kreację kampanii odpowiadała agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One). Reżyserką spotów jest Anna Maliszewska, produkcją zajęło się Oto Studio, a post produkcją Expresso.

/

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

25 maja Dni Otwarte z produkcyjnymi drukarkami Artemis
25 maja 2018 będą miały miejsce w Opolu prezentacje wielkoformatowych maszyn do druku LED-UV i solwentowego marki Artemis.
Akcja promocyjna Hand Made dla Nescafe Dolce Gusto
Już od roku NESCAFÉ Dolce Gusto i agencja Hand Made dzielą się z czytelnikami bloga latteczyespresso.gazeta.pl kawowymi inspiracjami i ciekawostkami.
Podsumowanie Havas Media Group Conference
Wczoraj odbyła się 11. edycja Havas Media Group Conference pod hasłem: Are you ready to change? Przedstawiciele świata marketingu, technologii oraz kultury rozmawiali o budowaniu wartościowej komunikacji w dobie globalnej transformacji digitalowej.
Agencja S4 z kampanią „Twoje Smart 500” dla Taurona
W maju ruszyła kampania promująca nową ofertę TAURONA „Twoje Smart 500”, przygotowaną dla klientów indywidualnych. Projekt ten realizowany jest kompleksowo przez Agencję Reklamową S4.
25 maja Dni Otwarte fabryki Ikonos
Już w najbliższy piątek (25 maja) będą miały miejsce Dni Otwarte producenta i dystrybutora mediów do druku wielkoformatowego. Oprócz prezentacji produktów, odbędą się warsztaty oklejania mebli, kokpitów, gadżetów.
 
piątek 25.05.2018, 114 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone