logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Channel Factory nowym członkiem IAB Polska

  PR 15.10.2021, przeczytano 196 razy

Channel Factory to globalna, technologiczna platforma danych, która prowadząc działania reklamowe na YouTube maksymalizuje zarówno efektywność, jak i dopasowanie kontekstowe. Z 5 miliardów filmów na YouTube i 500 godzin nowych treści na minutę tworzy dopasowane do marki, skuteczne kampanie reklamowe. Misją Channel Factory jest stworzenie odpowiedniego ekosystemu wideo, który łączy twórców, marki i konsumentów, poprzez umożliwienie reklamodawcom dostępu do najbardziej odpowiednich filmów, kanałów i twórców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/channel-factory-nowym-czlonkiem-iab-polska,393396,artykul.html

Dzięki autorskiej platformie, wykorzystującej największy zbiór danych YouTube w branży, Channel Factory oferuje zaawansowane dopasowanie treści do marki, spersonalizowane kierowanie treści i maksymalną efektywność dla wszystkich  światowych marek. Algorytm Channel Factory nie tylko pozwala na umiejscowienie reklam w pobliżu treści zgodnych z wartościami marki, ale także zapewnia wyniki poprzez optymalizację kampanii przy użyciu aktywnych i historycznych danych z prowadzenia kampanii.

Firma Channel Factory ma oddziały w USA i ponad 30 krajach na całym świecie, w tym w Wielkiej Brytanii, Szwecji, Norwegii, Danii, Finlandii, Francji, Niemczech, Hiszpanii, Ukrainie, Australii, Hong Kongu i Singapurze

- Reklama cyfrowa eksplodowała w ostatnich latach, a wraz ze wzrostem konkurencyjności rynku rośnie chęć doskonalenia najlepszych praktyk w branży. Channel Factory maksymalizuje wydajność kampanii, nie tylko po to, aby zwiększyć brand safety i i zachować zrównoważony rozwój, ale także, aby skutecznie dostarczać kontekstową wydajność w bezpiecznym środowisku dla reklamodawców na YouTube. W ramach tego staramy się ulepszyć krajobraz marketingu cyfrowego, tworząc świadomy ekosystem reklamowy, który wspiera różnorodność, równość i inkluzywność za pomocą bezpiecznych i odpowiednich treści, odpowiedzialnych twórców i zrównoważonego rozwoju społecznego. Dołączając do IAB Polska mamy nadzieję wykorzystać możliwości promowania uczciwości, bezpieczeństwa i skuteczność w cyfrowej przestrzeni reklamowej w tym regionie i poza nim. –  komentuje Mattias Spetz, Global President, EMEA & APAC

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Polski stół” – kulinarna opowieść o Polsce dostępna w kolejnych językach
„Polski stół” autorstwa Magdaleny Tomaszewskiej-Bolałek to ebook poświęcony historii kuchni narodowej oraz wykorzystywanych w niej produktom. Cyfrowa publikacja – zadanie publiczne współfinansowane przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP w konkursie „Dyplomacja publiczna 2020 – nowy wymiar”, jest bezpłatnie dostępna już nie tylko po...
Kinguin wraz z BLIKIEM, jednym z najpopularniejszych w Polsce systemów płatności, rusza z akcją skierowaną do fanów gier video. Kampania będzie realizowana w trzech głównych obszarach. Pierwszym z nich jest konkurs, który stwarza szansę zostania streamerem i podpisania rocznego kontraktu z platformą Almost F4mous, zrzeszającą młodych twórców...
Dziadek do orzechów z kampanią „Przemoc to nie tradycja” dla Centrum Praw Kobiet
Agencja Dziadek do orzechów przygotowała nową kampanię dla Centrum Praw Kobiet z okazji międzynarodowej inicjatywy „16 dni akcji przeciwko przemocy”. Tym razem poruszony został temat wypowiedzenia przez Polskę Konwencji stambulskiej i obaw z tym związanych.
Z Propeller Film do Timecode Film Production
Do Timecode Film Production dołączyła kierowniczka produkcji - Renata Marszewska.
Provident ma plan na świąteczną radość w zimowej atmosferze
Provident startuje z kolejną, świąteczną odsłoną swojej kampanii opartej na popularnym przeboju z 2000 roku. Spoty pokazują, jak zapewnić zimową aurę i śnieg podczas zbliżających się świąt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764