logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań marki Altax

  PR 25.09.2023, przeczytano 651 razy
ilustracjastrzałka

Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań produktów marki Altax, z portfolio firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland. Działania te są częścią całościowego procesu redesignu opakowań tej marki, której grupą docelową są majsterkowicze, głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chapter1-pracuje-nad-nowym-layoutem-opakowan-marki-altax,401478,artykul.html

Agencja Chapter1 współpracuje z SHERWIN-WILLIAMS Poland od 2019 r., w efekcie wygranej w przetargu tego marketera. Współpraca ma charakter kompleksowy, obejmuje obsługę marki Altax w obszarach takich jak digital, ATL i BTL. Dodatkowo w 2022 roku Chapter1 rozpoczęła również obsługę innej marki z portfolio SHERWIN-WILLIAMS - brandu Valspar.

Celem obecnego projektu jest redesign opakowań tak zwanej linii technicznej, czyli produktów do ochrony drewna i innych powierzchni. Zadaniem tych produktów jest przygotowanie powierzchni do dalszej pracy, pozbycie się glonów, grzybów, owadów, zaimpregnowanie drewna itp. Są to właśnie np. preparaty do zwalczania glonów, produkty grzybobójcze i owadobójcze, czy impregnaty gruntujące.

- Packaging to dla nas ważna część design brandingu i wynika wprost ze strategii marki. Dzięki temu, że obsługujemy Altax kompleksowo, bardzo dobrze rozumiemy markę i możemy odpowiednio zadbać o spójność materiałów: począwszy od strony www, przez social media, po BTL i opakowania właśnie – komentuje Magdalena Drzazga, Founder&CEO agencji Chapter1.

ilustracjastrzałka

Celem obecnego redesignu jest dostosowanie wyglądu opakowań produktów linii technicznej do pozostałych opakowań marki, które przeszły rebranding w ostatnich latach, takich jak np. farby do metalu, lakierobejce, farby do drewna, czy farba do MDF i laminatów do wnętrz.

- Produkty techniczne marki Altax miały wcześniej opakowania bazujące na rycinach z charakterystycznym trójkątem na etykiecie po lewej stronie. Od jakiegoś czasu Chapter1 przeprowadza redesign opakowań produktów Altax, zmieniły się m.in. ikonki informujące o benefitach związanych z każdym produktem, a zamiast ryciny prezentujemy zdjęcie pokazujące przeznaczenie produktu. Layout jest nowoczesny i elegancki, co ma wyróżniać produkty Altax na półce, na tle konkurencji. Oczywiście najważniejsze jest tu uspójnienie designu wszystkich produktów Altax, aby były dzięki temu charakterystyczne i rozpoznawalne dla konsumentów, tak by znając inne produkty tej marki sięgali również po linię techniczną – dodaje Magdalena Drzazga.

Produkty linii technicznej Altax w nowych opakowaniach wejdą do sprzedaży w sezonie jesienno-zimowym.

ilustracjastrzałka

Źródło: Chapter1

www.chapter1.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764