logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Charyzma nakręca relacje Browaru Pinta z mediami

  PR 29.07.2016, przeczytano 655 razy

W lipcu, do grona klientów agencji Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej dołączył rzemieślniczy Browar PINTA. Konsultanci Charyzmy prowadzą niekorporacyjne biuro prasowe browaru w duchu „fani PINTY do fanów piw kraftowych”, odpowiadając za relacje z mediami tradycyjnymi i internetowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/charyzma-nakreca-relacje-browaru-pinta-z-mediami,29437,artykul.html

Celem działań jest zwiększenie zasięgu informacji o dokonaniach i planach piwowarów z PINTY ale komunikacja jest w całości spersonalizowana i ma charakter indywidualny. Komunikacyjną fangrupę PINTY prowadzą Andrzej Godewski i Izabela Knapek.

Pierwszym nagłaśnianym wydarzeniem jest PINTA Party’16, które odbędzie się już w sobotę, 6 sierpnia nad Wisłą w Warszawie.

Browar PINTA w marcu 2011 roku wypuścił na rynek legendarne już, pierwsze w Polsce piwo rzemieślnicze Atak Chmielu, co jest uważane za oficjalny początek piwnej rewolucji w Polsce. W ciągu 5 lat PINTA stworzyła piwa w ponad 60 różnych stylach. Jako pierwszy polski browar PINTA pojechała warzyć piwa za granicą. Tak w 2014 roku powstał Lublin to Dublin – Stout stworzony w Irlandii wspólnie z browarem O'Hara's. Później piwowarzy z PINTY warzyli jeszcze z Francuzami z Brasserie du Pays Flamand oraz z kultowym duńskim browarem To Øl. Jesienią 2015 roku jako pierwszy polski browar uwarzyli piwo na innym kontynencie – wspólnie z japońskim Baird Brewing Co. Piwne podróże nadal mają wyróżniać PINTĘ spośród innych browarów rzemieślniczych.

Źródło: Charyzma

www.charyzma.pro

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764