W lipcu, do grona klientów agencji Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej dołączył rzemieślniczy Browar PINTA. Konsultanci Charyzmy prowadzą niekorporacyjne biuro prasowe browaru w duchu „fani PINTY do fanów piw kraftowych”, odpowiadając za relacje z mediami tradycyjnymi i internetowymi.
Celem działań jest zwiększenie zasięgu informacji o dokonaniach i planach piwowarów z PINTY ale komunikacja jest w całości spersonalizowana i ma charakter indywidualny. Komunikacyjną fangrupę PINTY prowadzą Andrzej Godewski i Izabela Knapek.
Pierwszym nagłaśnianym wydarzeniem jest PINTA Party’16, które odbędzie się już w sobotę, 6 sierpnia nad Wisłą w Warszawie.
Browar PINTA w marcu 2011 roku wypuścił na rynek legendarne już, pierwsze w Polsce piwo rzemieślnicze Atak Chmielu, co jest uważane za oficjalny początek piwnej rewolucji w Polsce. W ciągu 5 lat PINTA stworzyła piwa w ponad 60 różnych stylach. Jako pierwszy polski browar PINTA pojechała warzyć piwa za granicą. Tak w 2014 roku powstał Lublin to Dublin – Stout stworzony w Irlandii wspólnie z browarem O'Hara's. Później piwowarzy z PINTY warzyli jeszcze z Francuzami z Brasserie du Pays Flamand oraz z kultowym duńskim browarem To Øl. Jesienią 2015 roku jako pierwszy polski browar uwarzyli piwo na innym kontynencie – wspólnie z japońskim Baird Brewing Co. Piwne podróże nadal mają wyróżniać PINTĘ spośród innych browarów rzemieślniczych.
Źródło: Charyzma