logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chatbot agencji Abanana napędza Poland Business Run 2019

  PR 13.08.2019, przeczytano 219 razy
ilustracjastrzałka

Już 8 września 2019 roku wystartuje kolejna edycja charytatywnego biegu sztafetowego Poland Business Run, która odbędzie się w dziewięciu miastach. W tym roku proces informacji i komunikacji z zapisanymi biegaczami oraz osobami zainteresowanymi biegiem został wsparty przez chatbota przygotowanego przez krakowską agencję Abanana.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chatbot-agencji-abanana-napedza-poland-business-run-2019,383584,artykul.html

Chatbot Poland Business Run 2019 dostępny jest na Facebooku oraz w aplikacji Facebook Messenger. Dzięki niemu każdy użytkownik wchodzący na profil PBR może za pośrednictwem chatbota uzyskać szczegółowe informacje na temat biegu. Wystarczy wybrać dowolne miasto, w którym odbywa się bieg, aby zapoznać się z obowiązującymi formalnościami, przebiegiem trasy i wydarzeniami towarzyszącymi  imprezie.

- Co roku w organizowanym przez nas Poland Business Run bierze udział co najmniej kilkanaście tysięcy osób. W zeszłym roku z satysfakcją odnotowaliśmy rekordową frekwencję – prawie 23 ,5 tys. biegaczy, a w tej chwili na listach startowych jest już ponad 28,5 tys. osób. Te liczby jednoznacznie pokazują, że jest to ogromne przedsięwzięcie, które wymaga koordynacji działań wielu osób. By uefektywnić niektóre procesy organizacyjne, zdecydowaliśmy się na wykorzystanie najnowszych technologii. Na naszym Facebooku działa już chatbot, który pozwolił na usprawnienie komunikacji z uczestnikami. Dzięki niemu biegacze mogą natychmiast uzyskać niezbędne informacje, a nasz zespół został odciążony. Do tej pory poświęcaliśmy wiele czasu na wielokrotne odpowiadanie na te same proste pytania – dla nas oczywiste, a bardzo istotne z punktu widzenia biegaczy – wyjaśnia zastosowanie nowych technologii Marta Hernik, Project Director Poland Business Run.

Za przygotowanie Chatbota Poland Business Run 2019 odpowiedzialny był zespół wspomagany przez Account Executive agencji Abanana Magdalenę Konwent, która tak charakteryzuje owo przedsięwzięcie: - Chatbota trzeba zaprojektować, przeprowadzając najpierw testy na grupie użytkowników. Bierze się pod uwagę powtarzalność zadawanych pytań, a na ich podstawie układa się scenariusze dialogów. W przypadku PBR2019 to zadanie było o tyle nietypowe, że dotyczyło aż dziesięciu lokalizacji,  co  mimo podobnych założeń ogólnych wydarzenia generowało wiele różnych i niezwykle istotnych informacji dla uczestników. Przeprowadzenie tego procesu unaocznia, że chatboty w przyszłości mogą wspomagać podobne, również sportowe wydarzenia.

Łukasz Wołek CEO Abanana podsumowuje: - Poland Businees Run jest doskonałym przykładem pokazującym, jak można połączyć działalność charytatywną i sportową wraz z biznesem oraz najnowszymi technologiami. Wszystko to ma służyć jednemu: człowiekowi, dlatego jestem dumny z faktu, że możemy pomagać w tak szczytnym celu, dzieląc się swoim doświadczeniem i rozwiązaniami, którymi zajmujemy się każdego dnia, przy okazji stając się aktywnymi uczestnikami wydarzenia 8 września.

Dzięki środkom z opłat startowych drużyn Poland Business Run co roku pomaga osobom z dysfunkcjami narządów ruchu, w tym po amputacjach. Od początku istnienia projektu wsparcie otrzymało już ponad 450 beneficjentów. W 2019 r. protezy kończyn, sprzęt medyczny i cenne godziny rehabilitacji uzyska co najmniej 16 osób z całej Polski.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764