logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chatbot Banku BGŻ BNP Paribas

  PR 11.12.2018, przeczytano 939 razy
ilustracjastrzałka

Chatbot, który potrafi prowadzić konwersację zupełnie tak, jakby po drugiej stronie siedział człowiek, uczy ludzi pomagać innym. Wszystkie osoby, które chcą, aby pomaganie weszło im w nawyk, mogą dołączyć do 21-dniowego wyzwania z udziałem wirtualnego Asystenta Pomagania, który jest dostępny na profilu Banku BGŻ BNP Paribas na Facebooku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chatbot-banku-bgz-bnp-paribas,380489,artykul.html

W ramach akcji „Pomaganie jest fajne” Bank przygotował niecodzienne wyzwanie, dzięki któremu wszyscy, którzy chcą zrobić coś dobrego będą mogli korzystać przez 21 dni z wirtualnego Asystenta Pomagania. Każdego dnia, na uczestników czekać będą nowe zadania. Za ich wykonanie przyznawane będą punkty - odznaki, a najbardziej wytrwali zostaną nagrodzeni. W trakcie tych trzech tygodni dostępne będą również inspirujące materiały video oraz grafiki przygotowane przez ilustratorki Ewę Geruzel, Gosię Detner i Izę Dudzik.

W akcję włączyli się również m.in.: „Królowa Polskiego Driftu” - Karolina Pilarczyk oraz tester niejednego niezwykłego gadżetu – Unboxall.

– Naszym celem jest zachęcanie do pomagania innym i wypracowania nawyku pomagania. Właśnie z tą myślą przygotowywaliśmy naszego specjalnego chatbota, który dzień po dniu motywuje do troski o innych. Świat się zmienia, ludzie częściej zerkają w telefony niż rozglądają się wokół siebie, dlatego właśnie za pośrednictwem m.in. smartfonów chcemy sprowokować ich do uniesienia głowy znad ekranu i spojrzenia na świat na nowo. Asystent Pomagania jest dostępny na profilu Banku BGŻ BNP Paribas na Facebooku, więc można go mieć ze sobą w telefonie przez cały dzień – mówi Izabela Tworzydło, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w Banku BGŻ BNP Paribas.

Osoby, które zechcą pochwalić się podjęciem wyzwania i realizacją jego kolejnych elementów – dzięki specjalnej nakładce na zdjęcie profilowe na Facebooku – będą mogli w łatwy sposób poinformować o tym znajomych i być może zainspirować do działania kolejne osoby.

Bank BGŻ BNP Paribas zainicjował akcję „Pomaganie jest fajne!” na początku grudnia. W ramach prowadzonych działań zaangażował się w partnerstwo strategiczne ze Szlachetną Paczką, które obejmuje nie tylko wsparcie finansowe, ale również pomoc pracowników-wolontariuszy. W tegorocznej edycji Szlachetnej Paczki wzięło udział 2 000 pracowników Banku, co stanowi rekord pod względem zaangażowania osób z jednej firmy.

Źródło: Bank BGŻ BNP Paribas

www.bgzbnpparibas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764