logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chatbot w serwisie Money.pl

  PR 09.04.2020, przeczytano 312 razy

Redakcja money.pl w odpowiedzi na zwiększony ruch i potrzeby użytkowników, wprowadziła na swojej stronie głównej chatbota. Przedsiębiorcy, samozatrudnieni i użytkownicy mogą używać przygotowanego menu z najważniejszymi informacjami, jak również sami zadawać pytania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chatbot-w-serwisie-money.pl,386521,artykul.html

Pandemia koronawirusa to trudny czas dla polskich firm. Wiele z nich walczy o przetrwanie. Dlatego money.pl, największy serwis gospodarczy, uruchamia pierwszego w polskich mediach chatbota z najważniejszymi informacjami dla przedsiębiorców i samozatrudnionych. Poprzez bota czytelnicy mają dostęp do najbardziej aktualnych i starannie wyselekcjonowanych wiadomości dotyczących postanowień Tarczy Antykryzysowej. Chatbot na money.pl stanowi kompendium wiedzy po wszystkich aktualnie dostępnych ulgach dla biznesu.

– Chcemy wzmocnić zaangażowanie stałych i nowych użytkowników, którzy poszukują niezbędnych i wiarygodnych informacji najszybciej jak tylko się da. Chatbot dostarcza skrupulatnie dobrane treści na żądanie, dokładnie w momencie, kiedy są one komuś potrzebne. Takie rozwiązanie stanowi też element w automatyzacji procesów wydawniczych, dostarczając istotnych wskaźników jakościowych – mówi Jarosław Żulpo, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu Wydawniczego w WP.

W komunikacji z botem można używać głównego menu, jak i pytać wprost. Chatbot odpowie na najbardziej nurtujące pytania związane z aktualną sytuacją gospodarczą. Bot powstał we współpracy z polską firmą Advisero, która specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych systemów do wsparcia kontaktu z klientem. Współpraca z money.pl jest jedną z pierwszych prób wdrożenia chatbotów do polityki wydawniczej.

Algorytm chatbota rozwijany jest w oparciu o mechanizmy Machine Learning i NLP. Bot jest stale aktualizowany i zyskuje na jakości wraz ze wzrostem liczby konwersacji i zadanych pytań.

– Patrząc na to, co dzieje się wokół nas, uznaliśmy, że należy stworzyć rozwiązanie, które pomoże ludziom poradzić sobie z natłokiem informacji. Kryzys rodzi nowe pomysły i nasze narzędzie ma na celu stać się miejscem, które pomoże przedsiębiorcom rozstrzygnąć problemy i znaleźć odpowiedzi na najtrudniejsze, praktyczne pytania w jednym miejscu, przez całą dobę – wyjaśnia Patryk Koć, Head of Enterprise Business w Advisero.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764