logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Chcesz stracić Klienta?

Strona 2/5  1 2 3 4 5

fingerg fingerg | 11.04.2008 11:04


On 2008-04-10 00:44, advertisinghouse wrote:
w sumie to komentarze kolegów G.P i zadowolonych firm z jego usług. Mam nadzieję, iż mój post trafił do ludzi, którzy nie chcą popełnić takiego błędu jaki popełniłem ja zamawiając u ściemniaczy ważne dla mnie wydruki

(Wiadomość zmodyfikowana przez: advertisinghouse dnia 10.04.2008 00:44)


Skończ waść wstydu oszczędź. Oczywiście dla zainteresowanych zamówienie Pana advertisinghouse. To że nie drukujemy zamówień w ilości 6m2 z dnia na dzień... no cóż, każda drukarnia takie szczątkowe zamówienia realizuje po godzinach. Jest nam przykro, że nie sprostaliśmy wymaganiom narzuconym przez klienta, ale nie popadajmy w przesadyzm. Cieszy nas Panska dobra współpraca z UPS tak samo jak zamówienia w ilości 1000m2 Cieszy nas również fakt posiadania szerokiego parku maszynowego i zarobki na 1 kliencie rzędu 5000zl/msc W antyreklamie też się Pan nie sprawdza i to również nas cieszy

fingerg

| 11.04.2008 17:04

Witam Szanowne grono.

To ja wtrącę swoje 3grosze.
To ze advertisinghouse sciemnia ze sam drukuje to jedna sprawa, ale to w żaden sposób nie może kwestionować jego uzasadnionych jak mniemam pretensji do fingerg i P.U.H. M&G.

Fingerg jak przyjmujesz zamówienie do realizacji i coś obiecujesz klientowi to za to odpowiadasz. Gdybyś powiedział, że przyjmujesz, ale pod warunkiem, że klient zna ryzyko niedostarczenia przesyłki przez UPS to zupełnie inaczej by to wyglądało. Co ma Twojego klienta interesować, że UPS zawinił?

To że jest to 6m2 i dla Ciebie to małe zamówienie za 90zł nie znaczy, że dla Twojego klienta nie jest ono warte kilka tysięcy. Wyobraź sobie sytuację w której Twój wydruk leci samolotem konkretnego dnia na drugi koniec świata i stanowi element prezentacji w przetargu za 100mln USD.
Myślę, że padłeś trochę ofiarą własnej strategii niskich cen, która delikatnie rzecz ujmując daje Ci wewnętrzne przyzwolenie do nieprofesjonalnego traktowania klientów, którzy zamawiają małą ilość.

Moim zdaniem brak jakości i brak profesjonalizmu ma zawsze krótkie nogi.....
....a drukowanie na Mimaki za 15zł/m2 to jak zawsze twierdziłem jest........... dziwne

Sądzę, że ten wątek pokazuje trochę korelację cena produktu<->jakość i powinna być przestrogą zarówno dla advertisinghouse jak i innych poszukujących "najtaniej"

A tak na marginesie to ja w życiu nie uplasowałbym zamówienia na 1000m2 w firmie, która ma problemy ze zdążeniem z wydrukowaniem 6m2 w terminie.

Pozdrawiam
Michał




(Wiadomość zmodyfikowana przez: michalt dnia 11.04.2008 17:30)

avatar użytkownika
+ + + +

Warszawa
wiadomości: 219
w Signs.pl od 04.04.2002
IP: 83.16.75.XXX

fingerg fingerg | 12.04.2008 17:04


On 2008-04-11 17:30, michalt wrote:
Witam Szanowne grono.

To ja wtrącę swoje 3grosze.
To ze advertisinghouse sciemnia ze sam drukuje to jedna sprawa, ale to w żaden sposób nie może kwestionować jego uzasadnionych jak mniemam pretensji do fingerg i P.U.H. M&G.

Fingerg jak przyjmujesz zamówienie do realizacji i coś obiecujesz klientowi to za to odpowiadasz. Gdybyś powiedział, że przyjmujesz, ale pod warunkiem, że klient zna ryzyko niedostarczenia przesyłki przez UPS to zupełnie inaczej by to wyglądało. Co ma Twojego klienta interesować, że UPS zawinił?

To że jest to 6m2 i dla Ciebie to małe zamówienie za 90zł nie znaczy, że dla Twojego klienta nie jest ono warte kilka tysięcy. Wyobraź sobie sytuację w której Twój wydruk leci samolotem konkretnego dnia na drugi koniec świata i stanowi element prezentacji w przetargu za 100mln USD.
Myślę, że padłeś trochę ofiarą własnej strategii niskich cen, która delikatnie rzecz ujmując daje Ci wewnętrzne przyzwolenie do nieprofesjonalnego traktowania klientów, którzy zamawiają małą ilość.

Moim zdaniem brak jakości i brak profesjonalizmu ma zawsze krótkie nogi.....
....a drukowanie na Mimaki za 15zł/m2 to jak zawsze twierdziłem jest........... dziwne

Sądzę, że ten wątek pokazuje trochę korelację cena produktu<->jakość i powinna być przestrogą zarówno dla advertisinghouse jak i innych poszukujących "najtaniej"

A tak na marginesie to ja w życiu nie uplasowałbym zamówienia na 1000m2 w firmie, która ma problemy ze zdążeniem z wydrukowaniem 6m2 w terminie.

Pozdrawiam
Michał




(Wiadomość zmodyfikowana przez: michalt dnia 11.04.2008 17:30)


A w jakiej cenie chcesz drukować papierzysko billboardowe? AMS i Stroer placa 9zl i chetnych nie brakuje. I gdzie jest napisane ze drukujemy papier na Mimaki? W tym sęk ze zdazylismy a to ze ktos nie potrafi wziac marginesu na dostawe to juz inna para kaloszy. Nie bardzo rozumiem co masz na mysli piszac kiepska jakosc za niska cene. Moge smialo z Toba konkurowac na jakośc i cene. Obiecuje, przegrasz w przedbiegach.

fingerg

| 12.04.2008 22:04

Witam,

Widzę kolego, że jesteś niereformowalny i moja myśl nie dotarła do Ciebie. Gdybyś uprzedził, że powodzenie realizacji zamówienia zależy od Twojego partnera to Twój klient mógłby wybrać czy robić u Ciebie czy gdzie indziej. Ty obiecałeś gruszki na wierzbie. Gdyby taka sytuacja miała miejsce u nas to wydruk byłby zrobiony drugi raz i wysłany pociągiem do klienta na nasz koszt i jeszcze byśmy przepraszali zamiast "jęczeć", że jesteśmy 50zł do tyłu.

Oczywiście, że możesz konkurować albo pisać, że możesz...... Klientowi też pisałeś, że różne rzeczy możesz

pozdrawiam
Michał

avatar użytkownika
+ + + +

Warszawa
wiadomości: 219
w Signs.pl od 04.04.2002
IP: 83.31.111.XXX

| 13.04.2008 20:04

wiadomość usunięta przez administratora z powodów regulaminowych

(Wiadomość zmodyfikowana przez: redakcja dnia 14.04.2008 01:23)

avatar użytkownika
?

Warszawa
wiadomości: 1
w Signs.pl od 13.04.2008
IP: 83.24.210.XXX

| 14.04.2008 01:04

Kolego qercus, ponieważ jesteś nowy na forum to prosimy, zanim zaczniesz krytykować innych i powoływać się na swoje kłopoty biznesowe: imię nazwisko, firma. Jeśli coś komuś zarzucasz: co konkretnie, kiedy, w jakich okolicznościach - tak, żebyśmy mieli szansę ocenić to co piszesz.

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8371
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 195.150.129.XXX

fingerg fingerg | 14.04.2008 14:04


On 2008-04-12 22:44, michalt wrote:
Witam,

Widzę kolego, że jesteś niereformowalny i moja myśl nie dotarła do Ciebie. Gdybyś uprzedził, że powodzenie realizacji zamówienia zależy od Twojego partnera to Twój klient mógłby wybrać czy robić u Ciebie czy gdzie indziej. Ty obiecałeś gruszki na wierzbie. Gdyby taka sytuacja miała miejsce u nas to wydruk byłby zrobiony drugi raz i wysłany pociągiem do klienta na nasz koszt i jeszcze byśmy przepraszali zamiast "jęczeć", że jesteśmy 50zł do tyłu.

Oczywiście, że możesz konkurować albo pisać, że możesz...... Klientowi też pisałeś, że różne rzeczy możesz

pozdrawiam
Michał

To dziwne jak jednostronnie na to patrzysz. Nie dotarl do Ciebie fakt, ze kurier zwyczajnie w swiecie nie wyrobil na czas? Koncze z Toba polemike bo to jak rzucanie grochem o sciane. Paczki przez Ciebie nadane zawsze sa nastepnego dnia wg zapewnien kuriera? Jaaaaasne.

fingerg

| 16.04.2008 16:04


[/quote]
Paczki przez Ciebie nadane zawsze sa nastepnego dnia wg zapewnien kuriera? Jaaaaasne.
[/quote]
Paczki zawsze dochodzą na następny dzień
jak masz podpsaną umowę z firmą KRZAK to masz tego efekt
i jeszcze jedno jest coś takiego jak ubezpieczenie paczki
W firmie w której pracuje ma podpisaną umowę z firmą kurierską i nie ma problemu z przesyłkami

avatar użytkownika
+ +

Warszawa
wiadomości: 73
w Signs.pl od 21.06.2006
IP: 89.77.159.XXX

| 16.04.2008 23:04



Paczki zawsze dochodzą na następny dzień
jak masz podpsaną umowę z firmą KRZAK to masz tego efekt i jeszcze jedno jest coś takiego jak ubezpieczenie paczki.


Nie wiem czy GLS to firma krzak czy nie, ale im dosc czesto zdazaja sie wpadki typu, paczka dostarczona po uplywie 72godz., powrot paczki z nieznanych przyczyn (wyslana nastepny raz na tem sam adres dochodzi bez problemu), itp.

Najgorsze jest to, ze przez blad firmy kurierskiej mozna stracic naprawde dobrego klienta. Kiedys mielismy dosc duze zamowienia z Holandii niestety pewnego razu okazalo sie, ze paczka zostala zle przekierowana przez GLS w Berlinie. Nie stresowalismy sie bo bylo kilka dni zapasu, jednak kiedy 2gi raz zostala zle przekierowana dosc mocno sie zmartwilismy, ale i tak mielismy razem z klientem nadzieje, ze dojdzie na czas. Niestety paczka po powrocie do Berlina kolejny raz zostala zle wyslana i do klienta dotarla po terminie.

Na nic daly sie tlumaczenia, ze nie nasza wina i przepraszanie. Klient wiecej nie zamowil

Co z tego, ze firma kurierska zwrocila nam koszt transportu i kase wynikajaca z faktury jak stracilismy naprawde dobrego klienta.

avatar użytkownika
+ + + + +

Łódź
wiadomości: 331
w Signs.pl od 25.03.2006
IP: 85.89.183.XXX

| 17.04.2008 17:04

A to teraz P.U.H. M&G wysyła UPSem? To ciekawe, bo do minie szło pocztexem. Przekręt z numerem przesyłki taki sam, chyba wyssany z palca. Ale to jeszcze nic, zamówienie szło półtorej tygodnia a miało oczywiście być góra 3 dni. W międzyczasie Pan G.P. stwierdził w rozmowie telefonicznej niefrasobliwie, ze wybrał sie na targi i nie zdążył. W końcu odebrałem przesyłkę. Zamówienie zawierało dwa bannery i takoż dwa bannery otrzymałem z tym, że... dwa takie same, choć dostarczyłem dwa różne pliki z dokładnym opisem na dwa różne bannery. Zapewnieniom, że brakujący banner zostanie dosłany nie było końca. Jak się można domyślać tak się jednak nie stało . No cóż, zamówiłem na próbę coś w P.U.H. M&G, jako że ogłaszają się z podziwu godną regularnością na tutejszej giełdzie. Próba wyszła jak wyszła. Powiadasz, że dbacie tylko o duże zamówienia. Zgadnij czy zamówię u Ciebie coś dużego?

P.S. Obiecałem panu G.P. drogą mailową, że o cały przebieg tej transakcji opiszę na forum. Nie było z jego strony sprzeciwu (milcząca zgoda), więc tym bardziej z czystym sumieniem to czynię.

avatar użytkownika
+ + + +

Tychy
wiadomości: 162
w Signs.pl od 15.05.2005
IP: 217.98.20.XXX
Strona 2/5  1 2 3 4 5
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764