logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cheetos Mustache inspiruje w kampanii

  PR 27.09.2018, przeczytano 2394 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania reklamowa limitowanej edycji paczek Cheetos Mustache z chrupkami w kształcie wąsów o smaku BBQ. Marka zachęca fanów do poszukiwania inspiracji, które mogą posłużyć do stworzenia kształtów chrupek Cheetos. Za działania odpowiada agencja VML Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cheetos-mustache-inspiruje-w-kampanii,379528,artykul.html

Chrupek o smaku pizzerini wygląda jak muzyczny trójkąt i urodzinowa czapeczka wyglądają? Ketchupowe pałeczki to tak naprawdę pałki do perkusji lub selfie stick? A może spirala Mix-Ups przypomina kształtem pęd bambusa? Do tych inspirujących kształtów, PepsiCo wprowadziło także limitowaną edycję chrupek w formie wąsów - Cheetos Mustache o smaku Barbecue (BBQ). Teraz każdy może sięgnąć po ulubione Cheetos i szukać dookoła siebie podobnych skojarzeń do ich inspirujących kształtów. 

Dodatkowo, dzięki specjalnym filtrom na Facebooku oraz Snapchacie gepard Chester pobudza kreatywność i podkręca zabawę. Każdy, kto włączy Cheetosowy filtr, może zrobić selfie zainspirowane kształtami ulubionych chrupek.

Do kampanii zaproszono influencerów, którzy w parach będą nawzajem żartobliwie hackować swoje filmy, używając do tego inspirujących kształtów chrupek Cheetos. W działania włączyły się duety twórców internetowych: Naruciak i Unboxall, Smav i Dominik Rupiński oraz Sylwia Lipka i Dominik Łupicki.

Kampania wystartowała 17 września br., a swoim zasięgiem obejmuje TV, digital, w tym social media oraz kanały influencerów. Za jej strategię, koncept kreatywny, adaptację spotów i współpracę z influencerami odpowiada VML Poland. Agencja przygotowała także bumpery oraz dedykowane filtry, które są już dostępne na Facebooku oraz Snapchacie. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Zobacz spot Cheetos Mustache:

Zobacz drugi bumper:

Źródło: VML Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764