logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chep zwycięzcą Modern Retail Awards w kategorii Supply Chain & Logistics

  PR 21.11.2019, przeczytano 909 razy
ilustracjastrzałka

CHEP Polska – wiodący dostawca rozwiązań poolingowych w Polsce – otrzymał główną nagrodę w konkursie Modern Retail Awards w kategorii Supply Chain & Logistics za swoją innowacyjną ekspozycyjną paletę wielokrotnego użytku Q+. Nowa paleta CHEP wykorzystywana jest w punktach sprzedaży jako nośnik ekspozycyjny, który pomaga zwiększać sprzedaż towaru oraz rozpoznawalność marki w przestrzeni sklepowej. Q+  zaopatrzono również w miejsce do montażu urządzeń cyfrowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chep-zwyciezca-modern-retail-awards-w-kategorii-supply-chain-and-logistics,384807,artykul.html

Jury konkursu nagradza firmy, które poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, przyczyniają się do rozwoju handlu detalicznego i dystrybucji.

CHEP otrzymał wyróżnienie w kategorii Supply Chain & Logistics dedykowanej dostawcom przełomowych rozwiązań usprawniających łańcuch dostaw i procesy logistyczne. Kapituła –  złożona z przedstawicieli czołowych firm sektora FMCG, sieci detalicznych oraz autorytetów świata biznesu i nauki – nagradza projekty, których zastosowanie realnie oddziałuje na klientów i funkcjonowanie firm.

Uhonorowana nagrodą ekspozycyjna paleta plastikowa Q+ w równym stopniu odpowiada na potrzeby producentów, sieci handlowych, jak również firm z branży opakowań czy transportowych.

Q+ pomaga lepiej wyeksponować produkt w miejscu sprzedaży oraz usprawnić procesy logistyczne w przestrzeni sklepowej. Nowy wzór palety zawiera opatentowane rozwiązanie umożliwiające tzw. „double stacking”, czyli sztaplowanie – piętrowe układanie produktów w przestrzeni magazynowej i sklepowej. Ćwierćpaleta CHEP została wyposażona w wewnętrzny i zewnętrzny system mocowania Blue Click – służący do montażu ekspozytora. Dodatkowo Q+ posiada możliwość montażu urządzeń cyfrowych dających szereg możliwości interakcji z konsumentem, w tym, między innymi, poprzez marketing zbliżeniowy.

Badania CHEP przeprowadzone na rynkach europejskich w latach 2016 do 2019 potwierdziły, że wykorzystanie ćwierćpalety ekspozycyjnej CHEP w przestrzeni sklepowej skutkowało wzrostem sprzedaży testowanych produktów od 20% do ponad 120%. Zastosowanie tej palety pozwoliło również zredukować czas potrzebny na ponowne uzupełnianie produktów na powierzchni sklepowej o 65%.

Innowacyjna paleta CHEP Q+ została zaprojektowana zgodnie z założeniami programu firmy CHEP – Zero Waste World oraz koncepcji Gospodarki Obiegu Zamkniętego. Nagrodzony produkt posiada certyfikat neutralności węglowej i jest w 100 proc. zdatny do recyklingu, tworząc nieodzowną część zrównoważonego łańcucha dostaw.

- Jest nam niezmiernie miło, że nasza praca na rzecz doskonalenia łańcucha dostaw znalazła uznanie w oczach czołowych specjalistów branży FMCG i Retail. Mając na względzie potrzeby naszych klientów i partnerów biznesowych oraz kierunek, w którym podąża dziś sektor handlowy, kierujemy naszą uwagę na rozwiązania, które wraz z wymiernymi korzyściami operacyjnymi, niosą również korzyści środowiskowe, jednocześnie budując pozytywną wartość dla klienta końcowego tzw. „customer experience.”– powiedziała Izabella  Maczkowska-Ciborowska, Country General Manager Polska i kraje bałtyckie, CHEP.

ilustracjastrzałka

Źródło: CHEP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764