logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cher gwiazdą świątecznego programu RMF Classic

  PR 30.11.2023, przeczytano 269 razy

Po raz 12. radio RMF Classic w grudniu modyfikuje format muzyczny i będzie grało świąteczne piosenki. Gwiazdą programu będzie Cher i jej album „Christmas”, na antenie pojawi się też specjalna piosenka Artura Andrusa i kolejna edycja Plebiscytu na Świąteczny Przebój Wszech Czasów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cher-gwiazda-swiatecznego-programu-rmf-classic,402283,artykul.html

Już od 1 aż do 26 grudnia RMF Classic będzie grało świąteczne piosenki codziennie przez cały dzień. Pod hasłem „RMF Classic – Najpiękniejsza Muzyka na Święta” na antenie zabrzmią klasyczne, gwiazdkowe standardy sprzed lat, ale w świąteczny nastrój wprowadzi słuchaczy także cała plejada najpopularniejszych artystów naszych czasów.

Wśród przebojów z dzwoneczkami pojawią się też najnowsze utwory Cher, które wydała na swojej najnowszej płycie „Christmas”. Słuchacze będą mogli wysłuchać fragmentów specjalnego wywiadu piosenkarki, podczas którego będzie opowiadać m.in. o tym albumie.

Jak co roku na antenie zabrzmi też specjalna piosenka świąteczna Artura Andrusa. W tym roku nosi tytuł „Joł Joł Jemioła” i jest wykonywana przez zespół rozgłośni. Przez cały grudzień trwać będzie również głosowanie w kolejnej edycji Plebiscytu na Świąteczny Przebój Wszech Czasów. Wyniki głosowania słuchaczy i najlepsze – ich zdaniem – gwiazdkowe utwory poznamy podczas finału w Drugi Dzień Świąt.

Świąteczną akcję wspiera kampania reklamowa w prasie i internecie.

Źródło: Grupa RMF

Dodatkowe informacje:

RMF Classic to ponadregionalna, obecna w 21 największych polskich miastach rozgłośnia, nadająca głównie muzykę filmową, a także klasyczną, piosenkę poetycką czy operę. Adresuje swój program do słuchaczy dojrzałych i wymagających. Ponad połowa należy do core targetu stacji – jest w wieku 30-54 lata. Odbiorcy RMF Classic to osoby zamożne, mieszkające w dużych miastach i aglomeracjach, wykształcone, pracujące na prestiżowych stanowiskach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024. Mecze będą nadawane w TVP1, TVP2, TVP Sport, oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Pierwszeństwo zakupu - do 10 marca - mają oficjalni sponsorzy. Pierwszy etap sprzedaży czasu reklamowego dla pozostałych klientów rozpocznie się 11...
Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” – najbardziej opiniotwórczego dziennika w Polsce, a także „Parkietu” oraz serwisów rp.pl i parkiet.com, wprowadza w redakcjach dekalog stosowania sztucznej inteligencji (AI). Ma on na celu promowanie etycznego i świadomego wykorzystania narzędzi AI przez dziennikarzy oraz uregulowanie kwestii związanych z...
Wiosenna ramówka Telewizji WP
Wiosną w Telewizji WP pojawią się znani i lubiani „Policjanci z sąsiedztwa”, obfitujący we wnętrzarskie inspiracje „Nowy aranż z Olą Ziarek”, a także pełen humoru i ironii 13. sezon „Mistrzów Kabaretu”. Nie zabraknie również wiosennego powiewu świeżości. Na widzów czekają smakowite wyprawy z Philem Rosenthalem, a także kolejny sezon serialu „CSI: Kryminalne...
Komunikat Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji
W poniedziałek, 19 lutego br. Daniel Gorgosz, Likwidator Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w wezwaniu przedprocesowym wezwał Tomasza Sakiewicza, Prezesa Zarządu i Redaktora Naczelnego Telewizji Republika S.A. do: usunięcia audycji „Specjalne Wydanie Wiadomości” wyemitowanej na antenie Telewizji Republika w dniu 20 grudnia 2023 r. o godz. 19:30 oraz jej fragmentów, z serwisów...
Bartosz Cebeńko poprowadzi „Teleexpress”
Dziennikarz, reporter oraz prezenter telewizyjny, Bartosz Cebeńko, będzie trzecim, obok Macieja Orłosia i Aleksandry Kostrzewskiej gospodarzem „Telexpressu”. W nowej roli zadebiutuje już w najbliższą sobotę, 17 lutego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764