logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chiesi z nową identyfikacją wizualną

  PR 30.03.2021, przeczytano 592 razy
ilustracja

Chiesi, międzynarodowa grupa farmaceutyczna promująca nowe rozwiązania w opiece zdrowotnej (Grupa Chiesi), zaprezentowała nową identyfikację wizualną, która jest głęboko inspirowana pacjentami, ich postrzeganiem firmy oraz funkcjonowaniem z produktami Grupy. Manifest ten jest kolejnym krokiem w nieustannych wysiłkach na rzecz stworzenia kultury korporacyjnej, która jest prawdziwie empatyczna w stosunku do pacjentów i zgodna z najwyższymi standardami etycznymi oraz standardami zrównoważonego rozwoju, których firma Chiesi przestrzega jako certyfikowana B Corp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chiesi-z-nowa-identyfikacja-wizualna,390839,artykul.html

W ramach tego procesu Grupa Chiesi zastosowała nowatorskie podejście do nawiązania empatycznego dialogu z pacjentami, ich rodzinami i opiekunami, aby porozmawiać na temat doświadczeń życiowych w codziennym zmaganiu się z ich chorobami i leczeniem.

Podejście oparte na empatii opiera się na wysokich standardach etycznych Grupy Chiesi jako największej na świecie firmy farmaceutycznej posiadającej certyfikat B Corp.

Wyniki tego dialogu dostarczyły Grupie Chiesi unikalnego wglądu w postrzeganie przez Pacjentów swojego stanu zdrowia, tworząc emocjonalną podstawę, która pozwoliła opracować nową identyfikację wizualną w ramach serii warsztatów, w których wzięli udział pracownicy Chiesi wszystkich szczebli, środowisk i lokalizacji geograficznych.

- Nasza nowa identyfikacja wizualna – i nasze podejście do jej rozwoju – jest pierwszym publicznym manifestem naszego podejścia do pacjenta, stawiania Gona pierwszym miejscu, jako firma rodzinna z certyfikatem B Corp - powiedział Alberto Chiesi, Prezes Grupy Chiesi. - Chcemy mieć pewność, że empatia jest podstawą wszystkiego, co robimy. Każdy w Chiesi musi naprawdę rozumieć potrzeby naszych pacjentów i ich doświadczenia w radzeniu sobie z chorobami przewlekłymi i rzadkimi - dzień po dniu. To, czego nauczyliśmy się w tym procesie, jest nieocenione. Będziemy nadal wspierać aktywny dialog między naszymi pacjentami, pracownikami i pracownikami opieki zdrowotnej w celu wspólnej poprawy jakości życia ludzkiego w sposób odpowiedzialny społecznie i środowiskowo.

- To szczególny moment dla firmy Chiesi, która kształtuje wyjątkowe podejście do przemysłu farmaceutycznego - dodał Martin Lindstrom, ekspert ds. transformacji marki i kultury oraz założyciel Lindstrom Company, który wspierał Grupę Chiesi w procesie tworzenia. Proces transformacji wszystkich elementów marki demonstruje zaangażowanie na rzecz swoich pacjentów poprzez rozmowę w ich własnym języku. To wskazuje, że Chiesi koncentruje się na empatii i autentyczności, które są bardzo potrzebne w branży.

W ramach nowej identyfikacji wizualnej Grupa Chiesi buduje swoją markę w oparciu o trzy obszary: Air, Rare i Care. Oprócz nowej kolorystyki, nazwy obszarów terapeutycznych są inspirowane językiem niemedycznym, jakim posługują się pacjenci. Uproszczona terminologia poprawia dostępność i zrozumienie propozycji Grupy Chiesi:

  • Air oznacza produkty i usługi promujące oddychanie, od noworodków po osoby dorosłe.
  • Rare koncentruje się na leczeniu pacjentów z chorobami rzadkimi i bardzo rzadkimi.
  • Care łączy produkty i usługi, które wspierają opiekę specjalistyczną świadczoną przez personel medyczny i Pacjentów leczących się samodzielnie.

- Wprowadzenie naszej nowej identyfikacji wizualnej jest punktem wyjścia dla wielu kolejnych zmian, które będą stopniowo wprowadzane w celu wdrożenia podejścia opartego na empatii do pacjenta - powiedział Ugo Di Francesco, Dyrektor Generalny Grupy Chiesi. - Naszym celem jest uczynienie życia naszych pacjentów i pracowników opieki zdrowotnej łatwiejszym i bardziej komfortowym. Aby to osiągnąć, pracownicy Chiesi w całej firmie pracują nad wieloma projektami, takimi jak zastosowania sztucznej inteligencji, które pomagają pacjentom w dawkowaniu leków lub nowe opakowania, które są natychmiast rozpoznawalne przez pacjentów z daltonizmem.

Ponadto Grupa Chiesi kontynuuje swoją drogę w kierunku w pełni zrównoważonego biznesu. Jednym z obszarów, na którym należy się szczególnie skupić, jest walka ze zmianami klimatycznymi, a na początku czerwca firma przedstawi nowe cele klimatyczne w raporcie „2020 Sustainability Report”.

Źródło: Chiesi Farmaceutici

www.chiesi.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764