logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chigo Agency dla Kotliny Natury

  PR 26.09.2017, przeczytano 868 razy
ilustracjastrzałka

Kotlina Natury to nowa marka jaj z chowów alternatywnych, która powstała przy współpracy z Chigo Agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chigo-agency-dla-kotliny-natury,33865,artykul.html

Działania obejmowały badania konsumentów, stworzenie nazwy oraz logotypu, a także pełną identyfikację wizualną odzwierciedlającą wartości marki. Agencja zaprojektowała również opakowania oraz materiały dla kanału B2B, które wspierają Klienta w pozyskiwaniu nowych odbiorców detalicznych.

Nietuzinkowym kanałem dystrybucji treści jest platforma komunikacji www.eggsperci.pl, która wspiera promocję nowej marki. Portal jest w 100% poświęcony jajom, ciekawostkom na ich temat i przepisom. Zawiera rzetelną wiedzę przygotowaną przez dietetyków, trenerów sportowych, specjalistów z dziedziny gastronomii, a także hodowców kur. Wszyscy tworzą grupę tzw. Eggspertów. Z ich udziałem powstają materiały, które pokazują jajo w atrakcyjny i smaczny sposób.

Treści znajdujące się na portalu dystrybuowane są w mediach społecznościowych, czyli na Facebooku oraz Instagramie. Za oba kanały odpowiedzialna jest Chigo Agency. Rozpoczęto też współpracę z influencerami. Są wśród nich blogerzy oraz magazyny kulinarno-lifestylowe, popularne w grupie docelowej.

Źródło: Chigo Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764